25 lis 2017

Kagamine Len - Quibble


Tytuł oryginalny: Quibble
Tytuł polski: Spór
Tekst i muzyka: Hidarigawa Slash
Wokal: Kagamine Len (Append)


Gdzie jest teraz tamten kwiat, któremu nadałem imię?
Jak wygląda, kiedy kwitnie?

Między hałaśliwa przyszłością a jutrem, jakie sobie wyobrażałem,
na pewno nie będzie takiej dużej różnicy.
Ciągle jeszcze byłem w niedojrzałym śnie,
pływałem w nim szukając ciebie.
Zostało mi po tym parę ran.

Nie było nikogo, kto by mnie skarcił
za zachowywanie się jak kompletny idiota.
Kłamałem z przekonaniem, że tak będzie dla ciebie lepiej.

Hej, słyszysz mnie? Hej, hej, słyszysz mnie?
Nie musisz mnie widzieć.
Jeśli tylko sięga cię mój głos, nic więcej mi nie potrzeba.
Hej, co robisz? Hej, hej, z kim jesteś?
Sądziłaś, że dam ci pozwolenie na
poharatanie mnie odłamkami szkła?

Z popsutych słuchawek bez właściciela
usłyszałem głos bardzo podobny do mojego.

Smucisz się? Cieszysz się?
Różnica jest niewielka, więc dalej nie wiem.
Czy uczucia, które trzymałem w tej bezdomnej pustce,
były słuszne?
Nawet tego nie wiedziałem.

Powietrze, które kołysało się do rytmu,
zapewne już zniknęło.
Próbowałem to ukryć za obelgami.

Hej, widzisz mnie? Hej, hej, widzisz mnie?
Obyś tylko mnie słyszała, mówiłem,
ale chyba wiesz, że to kłamstwo. Tak naprawdę chcę wszystkiego.
Hej, wiesz? Hej, He, wiesz?
Może jednak dam ci pozwolenie na
poharatanie mnie odłamkami szkła.

Spojrzałam w górę i spytałem: „Co jest ze mną nie tak?”
Uszczypnęłaś mnie obydwoma rękami powiedziałaś: „Żegnaj.”

Hej, uwierzysz mi? Hej, hej, uwierzysz mi?
Jak powiem, że nadal jest tyle rzeczy,
których nie mogę znaleźć i już nie wytrzymuję.
Hej, chcesz dotknąć? Hej, hej, chcesz dotknąć?
Mojego kruchego rdzenia.
Może dam ci pozwolenie na zmiażdżenie go.

Hej, słyszysz mnie? Hej, hej, słyszysz mnie?
Nie musisz mnie widzieć.
Jeśli tylko sięga cię mój głos, nic więcej mi nie potrzeba.
Hej, co robisz? Hej, hej, z kim jesteś?
Sądziłaś, że dam ci pozwolenie na
poharatanie mnie odłamkami szkła?

1 komentarz: