7 lis 2017

GUMI - Baletnica


Tytuł oryginalny: バレリーコ
Tytuł romaji: Bareriiko (Balleriko)
Tytuł polski: Baletnica
Tekst i muzyka: MikitoP
Wokal: GUMI (MikitoP w filmiku)


Chłopcy z całej szkoły brali mnie za niewinną dziewczynę i każdy chciał mnie dla siebie.
Ach, pierwszy raz… Poradziłam sobie z tym niesławnym krwawieniem. Nie ma czego się wstydzić.

Moja czerwona wstążka trzepocze. Pa-pa, tak wygląda życie primy po szkole.
Ach, droga młodości… Chyba ciężkie masz życie, cała mokra od potu i łez.

Spódniczka na szelki kołysze się na boki. Widzę, jak ostrożnie na mnie zerkają.
Nasze spojrzenia się spotykają i udaję wahanie. Szkolny związek chłopaka i dziewczyny.

Hej, din-din-dan! Chodź, zatańczmy.
Skaczmy z gracją, hopsa-sa.
Wstyd ci przez poczucie niższości, takie już życie.

Hej, din-din-dan! Chodź, zatańczmy.
Mocniej, jeszcze mocniej, hopsa-sa.
Szczyt blisko. Ok, zaopiekuję się tobą do samego końca.

Zatańczymy w butach na zmianę?

Senpai, czemu wolisz ją? Przecież ja jestem lepsza.
Aa, dziwne… Psik, psotny kocie! Wynoś się stąd.

Delikatny zapach błyszczyka. Zwilżone włosy do ramion.
Nie słyszą słów nauczyciela ani odgłosów cykad. Związek chłopaka i dziewczyny.

Hej, din-din-dan! Chodź, zatańczmy.
Skaczmy z gracją, hopsa-sa.
Wstyd ci przez poczucie niższości, takie już życie.

Hej, gdzie wyrzuty sumienia? Robię piruet z dziewięcioma obrotami.
Zdjęłam buty i stojąc boso wydaję z siebie zniekształcony krzyk.

„…Już nie mogę.”

Już nie mogę!

Hej, senpai, czemu płaczesz?
Zrób ze mną raz, dwa, trzy.
Maskarada? Kogo wybierasz?
Odettę? Odylię?

Hej, din-din-dan! Chodź, zatańczmy.
Skaczmy z gracją, hopsa-sa.
Wstyd ci przez poczucie niższości, takie już życie.

Hej, żegnaj, na koniec zatańczmy.
Mocniej, jeszcze mocniej, hopsa-sa.
Szczyt blisko. Teraz, w tej chwili, wszystko jest idealne.

Zatańczymy w butach na zmianę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz