25 sie 2017

Hatsune Miku - Noir Goblu to pokutna lalka


Tytuł oryginalny: ノアルゴブルは贖罪人形
Tytuł romaji: Noaru goburu (noir goblu) wa shokuzai ningyou
Tytuł polski: Noir Goblu to pokutna lalka
Tekst i muzyka: Kurozawa Madoka
Wokal: Hatsune Miku


Czarny królik nadal pokutuje.
Błądź i ofiaruj mi swą duszę!

Czarownica władająca starożytną magią
wkradła się do dworu.
Darzyła ludzi wokół miłością,
więc była adorowana, uwielbiana.
Choć pod jej maską kryje się zjawa.

Z całych sił modliłam się:
„Chcę stać się człowiekiem.”
Daruję ci ręce i nogi,
lecz w zamian wydam ci rozkaz.
Zmień postać i pozbaw ją wszystkiego!

Z czerwonej czarki spływa deszcz krwi.
Siekam własną panią i pożeram ją.
Kości zmiażdżone, niepojęta męka.
Zmieniam barwę skąpana w truciźnie.
Diabeł uśmiecha się w ciemności,
słyszę jego szept.

„Jesteś moją przyjaciółką.
Zostań przy mnie na zawsze!”
Zawarłyśmy niewidzialną obietnicę
pod gwieździstym niebem.

Obroża spadła, lecz zakuto mnie w kajdany,
a kiedy już zabrakło mi łez…
„Kochana służąca, chodź tutaj.”
Uklęknij i wysławiaj me imię.
Manipuluje mną oszałamiającą magią.

Aksamit krzyżuje się z czerwonymi łańcuchami,
które krępują moje zbrukane serce.
Bezmyślna bestia przy czarnym nowiu
lamentuje, przeklina, krzyczy.
Nieś swój krzyż
i odpokutuj za popełniony błąd.

Wciąż nie dość, wciąż nie dość.
Pokutowaniu nie ma końca.

Co powiesz na tych, którzy podążają za losem, któremu nie sposób się sprzeciwić?
To nonsens niegodny nawet najmniejszej widowni.
Posłuchaj z pokorą!

Z całych sił znów się modlę,
aby życie dziewczynki
zaświeciło na nowo niczym płomyk.
W zamian wydam ci rozkaz.
Złóż mi ofiarę!

Serce zapieczętowane w szkle
opuszcza ciepło i zapada ono w sen.
W białym świetle odradzają się wspomnienia.
Jednak grzech wciąż we mnie tkwi.
Wybryk bogów
rozdziera nas bezlitośnie.

Czarny królik nadal pokutuje.
Pragnie ujrzeć zabitą panią.
Zmanipulowana, pada na dłoń czarownicy.
Dokąd ja teraz pójdę?
Nieś swój krzyż,
błądź i ofiaruj mi swą duszę!

Błądź i ofiaruj mi swą duszę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz