3 cze 2017

Kaai Yuki - Nie odchodź


Tytuł oryginalny: いかないで
Tytuł romaji: Ikanaide
Tytuł polski: Nie odchodź
Tekst i muzyka: Souta
Wokal: Kaai Yuki


„Nie, nic,” rzuciłem i zacisnąłem usta.
Tak naprawdę to chciałem cię na chwilę zatrzymać.
Ale ty pędzisz naprzód zamaszystym krokiem,
a ja tylko się w ciebie wpatruję.

Wsiadasz do ostatniego samolotu i zostawiasz mnie.
On rozpędza się i stopniowo odrywa od ziemi.
Nie płacz, nie płacz.
Ale tak naprawdę chcę powiedzieć:
„Nie odchodź.”

Znikasz w oddali i zostawiasz mnie.
Już ledwo co widzę. Noc powoli się kruszy.
Nie płacz, nie płacz.
Ale tak naprawdę chcę powiedzieć:
„Nie odchodź.”

Kiedy festiwal się skończy, wszystko będzie bez zmian.
Zrozumiałem, że jak zawsze przyjdzie noc.
Ale ty wyglądasz znacznie bardziej czarująco niż zwykle,
a ja tylko się w ciebie wpatruję.

Czas mija i ciągnie mnie za sobą.
Na drodze powrotnej ciemno, ale może dam sobie sam radę.
Za mną podąża tylko mój cień stworzony przez latarnie.
Jestem całkiem sam.

Znikasz w oddali i zostawiasz mnie.
Noc znów kompletnie się rozmywa.
Nie płacz, nie płacz.
Ale tak naprawdę chcę powiedzieć:
„Nie odchodź.”

Nie płacz, nie płacz.
Ale tak naprawdę chcę powiedzieć:
„Nie odchodź.”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz