3 lut 2017

Kagamine Rin - Trash and trash!


Tytuł oryginalny: トラッシュ・アンド・トラッシュ!
Tytuł romaji: Torasshu and torasshu! (Trash and trash!)
Tytuł polski: Śmieci i śmiecie!
Tekst i muzyka: Wada Takeaki (KurageP)
Wokal: Kagamine Rin


Nazbierało mi się tyle niepotrzebnych rzeczy
i teraz zdobywam doświadczenie w pracyśmieciarza!
Życie minimalistyczne to przecież ideał, nie?
To, co tam przy sobie trzymasz, na pewno ci potrzebne?

Te wszystkie rzeczy cię ograniczają,
odbierają ci wolność!

Dlatego
wywal śmieci, śmieci, wszystkie śmieci!
Wywal wszystko!
Wywalenie śmieci, śmieci, wszystkich śmieci
dobrze ci zrobi.
Nie używamy – wywalamy!!
Nieważne, że nam szkoda – wywalamy!!
Skarb pełen wspomnień? Wywalamy!

Niepotrzebne ci, nie?
Zobacz, ja wyrzucam wszystkie
wkurzające znajomości. Na pewno ci potrzebne?

No, wywalaj!
Dawaj, wywalaj!
Nikt nie przyjdzie ci pomóc.

Dlatego
wywal śmiecie, śmiecie, wszystkie śmiecie!
Wywal ich wszystkich!
Wywalamy śmieci, śmieci, bo większość ludzi
do niczego się nie nadaje!
Strasznie śmierdzą – wywalamy!!
Nieważne, że nam żal – wywalamy!!
Tę osobę, która cię nie kocha? Wywalamy!

Sprzymierzeńcy sprawiedliwości (lol), którzy tylko kablują,
są serio wkurzający, więc wywalamy!
Zadufanych w sobie idiotów (;^_^A,
którzy uważają się za wyjątkowych, wywalamy!
Chorą na głowę kobietę, która biegnie jak opętana,
żeby zwrócić na siebie uwagę, też wywalamy!
Takich, co im wszystko nie pasuje,
wywalamy!

No i przy tych śmieciach ja sama,
ja sama też zostałam śmieciem!
Jestem śmieciem, śmieciem, nikt mnie nie potrzebuje!
Nie ma we mnie nic dobrego.
Zdawałam już sobie z tego sprawę,
ale nie mam zamiaru się zmieniać, więc wywalamy mnie!
Nie ma we mnie nic takiego, że ktoś by mnie pokochał.

Śmieci, śmieci, żegnajcie!
Żegnajcie, tak, żegnajcie.
Rzeczy, które wyrzuciłam, są za ciężkie i nie mogę się ruszyć.
Dopiero teraz to sobie uświadomiłam,
ale co na to poradzę? Żegnajcie.
Jestem najbardziej niepotrzebną osobą na świecie.
Wywalamy mnie!

Jestem niepotrzebna!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz