19 lut 2017

Hatsune Miku - Ostatni rozdział życia


Tytuł oryginalny: 生命最終回
Tytuł romaji: Seimei saishuukai
Tytuł polski: Ostatni rozdział życia
Tekst i muzyka: shi0ri
Wokal: Hatsune Miku


(„Nie rób takiej miny.”
„To już koniec, uśmiechnij się.”
„Pożegnajmy się.”
„Żegnaj.”)

Swoje zamiary zawsze zasłaniałeś niejasnymi słowami.
Cukier w kostkach jest słodki, ale kruchy.
Rozpływa się w nocy w chwili, gdy nadjeżdża ostatni pociąg.

Zanurzyłam się w sentymentalności tego momentu.
Ostatni promyk światła zblaknął
i wszystko stało się czarno-białe.

Wyławiam z wody jedną prawdę,
po czym dotyka mnie moc bezowocnego pożądania.
Przytul mnie mocno, przytul mnie mocno.
Przytul mnie aż po serce.

Słyszę twój głos.
Chociaż to tylko ułuda.
Skoro mam żywić urazę do tego bólu,
to niech nocny wiatr przeszyje mnie na wskroś.

W moim kołyszącym się polu widzenia
Ciebie już nie ma, nie ma.
Przed ostatnią stacją pociąg przyspiesza,
zostawiając moje myśli w tyle.

Melodia piany morskiej przecina niebo.
Rośnie tu kwiat, który nigdy nie więdnie.
Znajduję się teraz na progu między jawą a snem.
Dowiedź mi tego…

Słyszę twój głos.
Chociaż to tylko ułuda.
Rozpływam się w nocy jadąc ostatnim pociągiem.
Chociaż nie ma mnie tu już…
 Chociaż nie ma mnie tu już...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz