2 sty 2017

VanaN'Ice - The Last Supper




Tytuł oryginalny: The Last Supper
Tytuł polski: Ostatnia Wieczerza
Tekst i muzyka: natsu
Wokal: VanaN’Ice (KAITO, Kagamine Len i Kamui Gakupo)


(„Dlaczego nie jesz?”
„Bo wygląda obrzydliwie.”
„Nie chcę, żebyś mnie zostawił.”
„Jedzmy i żyjmy razem.”
„Znów się spotykamy.”)

No, nastał zmrok, znów pora na wyczekiwany posiłek.
W prawej ręce nóż, w lewej widelec.
Delektujmy się teraz.
Ponieważ mamy dziś wyjątkową noc,
przygotowałem pierwszorzędną ucztę.
Proszę, częstuj się wszystkim.

„Jaki smak preferujesz?”
„Wedle twojego życzenia.”
„Jak nie dasz mi mięsa, to spłatam ci figla.”
„Chcę najeść się do pełna.”

(„Smacznego.”)

Nawet wspomnienia, które były mi tak drogie,
rozpływają się teraz w ciemnoczerwonej krwi.
W głowie gra mi smutna melodia,
która niszczy mnie od wewnątrz.
Chcę cię zobaczyć.

Ciągle mi za mało.
Chcę więcej, więcej.
Pokroję wszystko
ładnie na kawałeczki.
Wytrę cię do czysta.

(„Teraz kolej....”)

„Aby żyć, wszyscy poświęcamy
inne stworzenia, prawda?”
„Jedzenie ich wszystkich ze smakiem
to nasza jedyna forma pokuty.”

(„Dziękuję.”
„Było pyszne.”)

Jeśli sprawi to tobie radość,
ofiaruję ci najdroższą rzecz, jaką mam.
Nawet gdybyśmy już nigdy się nie zobaczyli,
twój uśmiech pozostanie w moim sercu na zawsze.
Żegnaj.

Dlaczego ja tutaj stoję?
Dlaczego ja tutaj żyję?
Językiem poczułem twoje szczątki,
przez nos z bólem wciągnąłem twój miły zapach.
Te odczucia powoli mnie zabijają.

Zdałem sobie sprawę z twoich uczuć.

Jeśli dzięki temu ty będziesz mógł dalej żyć,
to nie poproszę już o nic więcej.

I nie został już nikt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz