8 gru 2016

Kaai Yuki - Niekompletne wyobrażenie


Tytuł oryginalny: ツクリカケノ心象
Tytuł romaji: Tsukurikake no shinshou
Tytuł polski: Niekompletne wyobrażenie
Tekst i muzyka: Inaba Kumori
Wokal: Kaai Yuki


Koniec długiego, długiego snu. Wyrzucam z siebie spóźnione powitanie.
Chcę ich dogonić, coś zrobić. Polegam na niewidocznej odpowiedzi.

Chodzenie własnym tempem jest trudne. Nie zdążam na czas, jeszcze nie skończyłam.
Trzymam tylko niekompletne słowa, trzymam je.

Skorzystam z tej okazji, choć zdaje się, że świat próbuje mnie zirytować i powstrzymać.
Niejasne sprawozdanie. Serce jak śmieć. Niekompletna miłość.

Zaraz
zniknę, zaraz przepadnę.
Moje serce nie wytrzyma, nie wytrzyma.
Przyciskam do siebie tylko
te niekompletne, niekompletne słowa.

Zaraz
zniknę, zaraz przepadnę.
Moje serce nie wytrzyma, nie wytrzyma.
Będę wytrwale bronić
te niekompletne, niekompletne słowa.

Koniec długiej, długiej podróży. Nadchodzi przewidziane pożegnanie.
Chcę od niego uciec, coś zrobić. Zbieram porozrzucane fragmenty.

Aa, czyżbym zgubiła się w tej niestałej zbieżności?
Co za wstyd, po prostu wstyd.
Nie chcę, nie chcę tak skończyć.
Błagam, serce moje, wytrzymaj

Z pomocą niekompletnych,
niedociągniętych słowami niewiele zdziałam.
Jak mam wyrazić, co mam na myśli,
samą uszczerbioną mentalnością?

Chodzenie własnym tempem jest trudne. Nie zdążam na czas, jeszcze nie skończyłam.
Ustawiam tylko w rzędzie niekompletne słowa, ustawiam je.

Spróbuję do tych odłożonych na czarną chwilę emocji wcisnąć swoje pragnienia.
Niejasne sprawozdanie. Serce jak śmieć. Niekompletna miłość.

Zaraz
zniknę, zaraz przepadnę.
Moje serce nie wytrzyma, nie wytrzyma.
Przyciskam do siebie tylko
te niekompletne, niekompletne słowa.

Zaraz
zniknę, zaraz przepadnę.
Moje serce nie wytrzyma, nie wytrzyma.
Zostawię, porzucę tu tylko
te niekompletne, niekompletne słowa.

Zaraz
zniknę, zaraz przepadnę.
Moje serce nie wytrzyma, nie wytrzyma.
Skierują się do ciebie tylko
te niekompletne, niekompletne słowa.

Zaraz
zniknę, zaraz przepadnę.
Moje serce nie wytrzyma, nie wytrzyma.
Oddychają już tylko
te niekompletne, niekompletne słowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz