24 gru 2016

GUMI - Jak zabić ciebie i mnie


Tytuł oryginalny: 君と僕の殺し方
Tytuł  romaji: Kimi to boku no koroshikata
Tytuł polski: Jak zabić ciebie i mnie
Tekst i muzyka: Housoubuchou


Pociąg ekspresowy sunie po torach i kołysze się.
Chociaż nie ma w nim nikogo poza mną,
to słyszę, jak jedzie i skrzypi.

Kiedy jeszcze cię kochałem,
przepuściłem szansę na przekazanie ci tego zardzewiałego noża.
Teraz proszę, rozpruj nim, proszę, posiekaj nim
całą moją przeszłość, bo nie chcę jej pamiętać.

W ten sposób znów uciekam.
Zobacz, zawsze uciekam.
(2x)

Za bardzo nakłamałem i teraz płaczę.
„Niech ktoś mi pomoże…”
Za bardzo zaufałem innym. W twoich oczach widzę idiotę:
siebie, współczującego wcześniej tobie.

Kiedy jeszcze cię kochałem,
przepuściłem szansę na przekazanie ci tego zardzewiałego noża.
Czy te życzliwe słowa, które skierowałaś do mnie,
były tym samym, co ty ukrywasz?

W ten sposób znów cię zabijam.
Zobacz, blefuję i cię zabijam.
„Zobacz, to ja zawsze jestem winny.”
W ten sposób znów przed tobą uciekam.

Jak ja mam żyć?
Jak mam z tobą żyć?
Skoro im bardziej będziemy się ranić, tym lepiej się zrozumiemy,
to rańmy się nawzajem ile się da bez pozabijania się.

Tym sposobem teraz tu stoję.
Jesteś ranna, ja cię zraniłem; stoję tu razem z tobą.
Upewnię się teraz, że żyję.
Dotykam twojej dłoni. Żyję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz