8 paź 2016

Hatsune Miku - Taniec hiperwentylacyjny


Tytuł oryginalny: 過呼吸ダンス
Tytuł romaji: Kakokyuu dansu (Dance)
Tytuł polski: Taniec hiperwentylacyjny
Tekst i muzyka: Nashimoto Ui
Wokal: Hatsune Miku


Wdech, wydech, lalala…

Druga w nocy, budzę się wytrzeźwiała.
Zakładam na głowę koc, ale już się rozbudziłam.
Włączam telewizor, same ponure programy.
Czekam na poranek nie mogąc zasnąć.

O, a kiedy nastawiłam uszu, usłyszałam coś.
Okropny hałas jakby była jakaś impreza.
Zza okna słychać ochrypły głos.
„Dobra, no to udajemy zombie!”

Chodź, chodź, chodź. Wdech.
Leć, leć, leć. Wydech.
Kręć się, kręć, kręć się dookoła.
Ciężko mi, ciężko wdychać i wydychać.

Wdech, wydech, lalala…

Skąd się urwaliście o takiej porze?
Coś mocno wam wesoło.
Weźcie zostawcie mnie w spokoju.
Ale straszny macie ubaw, co?

O, a nagle przed telewizorem zauważyłam
okropnie bladego starucha.
W prawej ręce trzymał kosę. Wyciągnął ją przed siebie i powiedział:
„Chodź, porzuć człowieczeństwo i zatańcz!”

Chodź, chodź, chodź. Wdech.
Leć, leć, leć. Wydech.
Kręć się, kręć, kręć się dookoła.
Ciężko mi, ciężko. Weź głęboki wdech.

Wdech, wydech, lalala…

Gdzieś w głębi głowy
wyje mi non stop syrena.
Zamiast zakryć sobie uszy,
wzięłam i zaczęłam tańczyć.
Chodź, chodź, chodź. Wdech.
Leć, leć, leć. Wydech.
Kręć się, kręć, kręć się dookoła.
Ciężko mi, ciężko, tak mi ciężko.

Ciężko, ciężko, ciężko, ciężko.
Ciężko, ciężko, tak mi ciężko.
(2x)

Na raz-dwa, tragiczna śmierć!

Wdech, wydech, lalala…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz