6 lip 2016

Hatsune Miku - Deepblue


Tytuł oryginalny: Deepblue
Tytuł polski: Głęboki błękit
Tekst i muzyka: Wonder-K
Wokal: Hatsune Miku


Świat otumanił mnie swoimi figlami i sprawił, że zaczęłam oczekiwać za wiele.
Dałam się oszukać tyle razy, a za każdym razem w końcu zastałam tylko smutek.

Cuda się nie zdarzają. Dalej będę tylko
spadać w tej próżni. A przecież tylko chciałam cię dotknąć.

W świecie, do którego nie dociera niczyj głos,
stale cię sobie wspominam.
Chciałabym, żebyś mnie obudził
za sprawą światła pewniejszego od słów.

W okamgnieniu zaczęłam o tym zapominać, żeby nie zadawać sobie bólu.
Gdybym przestała cokolwiek czuć, może wreszcie zaznałabym spokoju.

Ale moje emocje delikatnie gładzą
Pragnienia i instynkty, które bez przerwy brzęczą mi w uszach.

W świecie, który odrzucił nawet mój własny głos,
stale cię sobie wspominałam.
Chciałabym, żebyś mnie obudził
za sprawą światła pewniejszego od słów.

Samo twoje istnienie, tak,
może dać mi szczęście i radość.
Nawet jeśli oznaczałoby to mój pełen rozpaczy koniec,
ja nadal chcę dotknąć prawdy.

W świecie, do którego nie dociera niczyj głos,
stale cię sobie wspominam.
Chciałabym, żebyś mnie obudził
za pomocą światła pewniejszego od słów.
Obudź mnie w tej chwili

za sprawą tego bólu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz