9 maj 2016

KAITO i MEIKO - Nawet jak mnie odrzucisz, nawet jak mnie odrzucisz


Tytuł oryginalny: 振られても 振られても
Tytuł romaji: Furaretemo furaretemo
Tytuł polski: Nawet jak mnie odrzucisz, nawet jak mnie odrzucisz
Tekst i muzyka: EZFG
Wokal: MEIKO i KAITO


Słońce zachodzi
i dzień dobiega końca.
Myślę sobie
o tobie.
Zawsze podnosisz
mnie na duchu.
Jesteś moją jedną jedyną boginią.

Widzę, jak ukrywasz swoje słabości
i obdarzasz wszystkich życzliwością.
Chcę mieć cię całą tylko dla siebie,
ale nic z tego.

Nawet jak mnie odrzucisz;
nieważne ile razy mnie odrzucisz,
to wystarczy mi patrzenie na twój uśmiech.
Ale nieważne co,
nieważne jak,
ktokolwiek inny
nie daje mi nic.

Słońce zachodzi
i dzień dobiega końca.
Myślę sobie
o tobie.
Owinęłam cię sobie
wokół małego palca.
Jesteś tylko jednym z wielu.

Nie bierz tego na poważnie.
Uważaj z braniem powierzchownej życzliwości
za coś wyjątkowego.
Nie przeszkadza mi to.

Nawet jak cię odrzucam;
nieważne ile razy cię odrzucam,
ty dalej jesteś tak samo bezczelny.
Serio mnie wkurzasz.
Ale nieważne co,
nieważne jak,
ty po prostu
nie dajesz mi nic.

Znajduję cię.
Chowam się.
Zbliżam się.
Oddalam się.
Nie jestem w stanie otworzyć
tych zamkniętych drzwi.

Wiem,
dobrze wiem,
że zaraz ostygniesz i wyparujesz.

Dlatego daj mi się odrzucić,
dlatego daj mi się odrzucić.
Jak nic się nie zacznie, to nic się nie skończy.
Ale nieważne co,
nieważne jak,
o tamtym dniu i zdarzeniach z niego
ciągle nie mogę zapomnieć.

W takim razie dam ci się odrzucić,
w takim razie dam ci się odrzucić,
żebyś tylko dalej była uśmiechnięta.
Ale nieważne co,
nieważne jak…
ktokolwiek inny (ty po prostu)
nie daje mi nic. (nie dajesz mi nic.)

W dalszym ciągu
nie dajesz mi nic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz