31 mar 2016

KAITO - Tysiącletnie solo


Tytuł oryginalny: 千年の独奏歌
Tytuł romaji: Sennen no dokusouka
Tytuł polski: Tysiącletnie solo
Tekst i muzyka: yanagi
Wokal: KAITO


Sam stąpam po martwej trawie ścielącej popielate wzgórze,
a myśli me krążą wokół odległego nieba.

Wiatr kołyszący płatkami kwiatów i twój łagodny uśmiech…
Te odłamki nikłych wspomnień są niczym iluzje za murem sepii.

Zagram pieśń nieznaną nikomu.
Nawet jeśli ciało me zardzewieje i zamrze w miejscu,
ja wciąż śpiewał będę nad tym ukruszonym nagrobkiem.
Śpiewał będę pozostawioną przez ciebie pieśń…

Ciało me jest niczym, jak tylko ozdobą,
jednak chociaż serce swe mogę oddać pieśniom.

Kieruję się ku zachodzącemu słońcu z wyblakłą gitarą w dłoni.
Do rytmu rozbrzmiewających jej nut tańczy cienista sylwetka.

Na zdartych koniuszkach mych palców tępo odbija się światło.
Nucona przeze mnie melodia dosiada wiatru i udaje się na drugą stronę nieba…

Daje się słyszeć wątłe skrzypienie srebrnych trybów.
Uderzenia mego szarego serca odbijają się echem.
Jakim podstępem jest niebo
odbijające się w mych szklanych oczach?

Nie dane nam już będzie spotkać się pod tym księżycem,
lecz ja wciąż będę śpiewał ku niebu.

Również fiołkowe wzgórze, na którym cię spotkałem,
po tysiącach nocy stało się popielatym pustkowiem.

Ciało me jest niczym, jak tylko ozdobą,
jednak chociaż serce swe mogę oddać pieśniom.
Nie dane nam będzie ponownie spotkać się pod jednym księżycem,

lecz ja wciąż będę śpiewał ku niebu.
___________________________________________________
Linijki zaznaczone kursywą nie występują w skróconej wersji piosenki, wykorzystanej w Project Diva.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz