15 gru 2015

Sachiko - Chora księżniczka


Tytuł oryginalny: 病姫
Tytuł romaji: Byouki
Tytuł polski: Chora księżniczka
Tekst i muzyka: MASA
Wokal: Sachiko (w pierwszej wersji Miku)


Jako posiadaczka najpiękniejszej w świecie twarzy,
jestem obiektem zazdrości paskud o nieprzyjemnych rysach.
Plotki, które siejecie, pasują do ich twarzy.
Niedaleko im do flaków ryby.
Zawsze gdy idę ulicą, zbliżają się do mnie głupi mężczyźni.
Czy ktokolwiek rozumie, jak ja się przez to czuję?

Wszyscy mówili mi, że jestem wyjątkowa,
co wywierciło dziurę w moim dziewczęcym sercu.
Ciągle się mizdrzyłam, poprawiałam twarz
i dziś nadal tak żyję.

Przyjmuję z otwartymi ramionami pustkę i kwitnę niczym kwiat zimą. Przynosi to jednak tylko płacz.
Moje piękno musi trwać po wieki!
Samotność i gniew. Łkałam z wyblakłymi oczami obejmując kolana.
Nie mogę zaufać nikomu!

Moja twarz, dziś piękniejsza niż wczoraj,
i jutro piękniejsza niż dziś, jest obiektem zazdrości wszystkich.
W głębi serca pragną mnie dotykać
i zbeszcześcić moje ciało.
Gdy ich uwodzę, ci głupi mężczyźni zbliżają się do mnie.
A czemu nie? A czemu nie? Tylko ten jeden raz…

Wszyscy mówili mi, że jestem łatwa,
co wywierciło dziurę w moim kobiecym sercu.
Czeszę włosy, poprawiam twarz
i dziś jak zawsze wyglądam czarująco.

Przyjmuję z otwartymi ramionami smutek i płaczę jak kwiat zimą. Wraz ze łzami spływa mi po twarzy makijaż.
Moje piękno musi trwać po wieki!
Mijają miesiące i lata, a mój umysł i ciało po trochu się zmieniają.
Nie tak miało być! Pomocy!

Piękniejsza, piękniejsza, najpiękniejsza…

Wszyscy mówili mi, że jestem dziwna,
co wywierciło dziurę w mojej kobiecej dumie.
Wyrywam włosy, haratam twarz…
Czy teraz wyglądam pięknie?

Przyjmuję z otwartymi ramionami radość i kwitnę niczym kwiat zimą.
Pokazałam wszystkim swoją twarz.
Teraz będę już na wieki.
Kto wie, jaki był koniec dziewczyny o szkaradnej twarzy?
W mgnieniu oka porwała ją śmierć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz