13 gru 2015

Hatsune Miku - Pośród białej nocy


Tytuł oryginalny: 白夜のイヴを越えて
Tytuł romaji: Hyakuya no ibu (eve) wo koete
Tytuł polski: Pośród białej nocy
Tekst i muzyka: DeadballP
Wokal: Hatsune Miku


Tego roku jak zawsze wzniesiesz się w saniach na niebo.
Mnie tym czasem zostawisz w domu na Biegunie Północnym.
Poluzowałam dwie śrubki z tyłu twoich sań,
a temu z czerwonym nosem podałam środek przeczyszczający.

Ej, ty, nie siedź tu pod kotatsu i nie czekaj na nową grę!
Wyjdź na dwór i podręcz jakieś dzieciaki albo coś.
Wy wszyscy, którzy przez cały ten rok byliście grzeczni....
Mam dla was złą wiadomość! Święty Mikołaj nie przyjdzie!

Wesołych, Wesołych Świąt tylko dla mnie.
Przywłaszczę sobie prezenty z całego świata.
Wesołych, Wesołych Świąt tylko dla nas dwojga.
Ja jestem ważniejsza od uśmiechów dzieci, prawda?
W takim razie…

Tego roku jak zawsze rozprzestrzeni się grypa
i ktoś gdzieś padnie z nóg.

Ej, ty, nie czekaj tam na pustyni na kroplę wody!
Wyschnij na wiór i zakop się w piachu.
Wy wszyscy, którzy wyczekiwaliście ocalenia…
Mam dla was złą wiadomość! Święty Mikołaj jest mój!

Wesołych, Wesołych Świąt tylko dla nas dwojga.
Ucieknę się do zbrodni, żeby tylko spędzić je z tobą.
Wesołych, Wesołych Świąt wszystkim.
Szczerze mówiąc, to inni wcale mnie nie obchodzą!
Dlatego proszę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz