9 gru 2015

GUMI - World lampshade


Tytuł oryginalny: ワールド・ランプシェード
Tytuł romaji: Waarudo ranpu sheedo (World lampshade)
Tytuł polski: Klosz lampy świat
Tekst i muzyka: buzzG
Wokal: GUMI


Zapomniałem, jak się uśmiecha i jak się popełnia błędy.
“Gdybym cię dotknęła, to zmieniłabym się w popiół, a będąc popiołem byłabym szczęśliwa,”
tak mówiłaś, a potem
przeklęłaś świat i nagle zaczęłaś uśmiechać się promieniście.
Po prostu ciężko było mi patrzeć na to, jak bardzo się znienawidziłaś.

Jestem niewidzialnym człowiekiem, który z nikim się nie zadaje i nie znosi nonsensu.
Za pomocą jednego akordu chcę poczuć, że istnieję.

Sam Bóg może mi powiedzieć, że ten świat to tylko mrzonka.
Ja nabiorę powietrza w zmęczone płuca i zawołam twoje imię.
Ten 36-stopniowy dźwięk na pewno cię dosięgnie i zaiskrzy w twoim sercu.

Próbując dojrzeć rzeczy, których nie widzę, przestałem dostrzegać te, które wcześniej widziałem.
Zrozumiałem, że w całej swojej samolubności, w pojedynkę to pewnie nawet oddychać byśmy nie mogli.

Próbujesz wzbić się do czarnego nieba.
Ty - ta, która odnalazła moje prawdziwe ja.
Puść już rękę ciemnej przeszłości. Odtrąć ją. Proszę, uśmiechnij się.

W tym beznadziejnym świecie nie do naprawienia zapalę światło.
Stanę się popiołem i zmieszam się z deszczem, aby móc na ciebie spaść.

Sam Bóg może mi powiedzieć, że ten świat to tylko mrzonka.
Ja nabiorę powietrza w zmęczone płuca i zawołam twoje imię.
Mogę rozsypać się przy tym na kawałki, ale za wszelką cenę powiem ci to tym razem.

Nie zapominaj o tym, dobrze? Zaczynam zauważać, jak mój 36-stopniowy oddech napędza moje serce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz