30 lis 2015

Hatsune Miku - Zwierzątkowy zodiak


Tytuł oryginalny: どうぶつ占い
Tytuł romaji: Doubutsu uranai
Tytuł polski: Zwierzątkowy zodiak
Tekst i muzyka: Scop
Wokal: Hatsune Miku


Jaka będzie jutro pogoda
albo co będzie w modzie - to wszystko…

Wszystko, co chcesz teraz wiedzieć,
ja ci powiem!

Tylko że nie mam pojęcia
co ty chcesz wiedzieć!

Zodiak chiński i zachodni i nawet tarot
pokazują jasno, że do siebie nie pasujemy.

Ale zodiak zwierzątkowy mówi,
że bylibyśmy parą idealną!
Hej, spójrz no na mnie!

Według gwiazd
wszystkie twoje zmartwienia

znikną w jednej chwili,
jeśli powiesz o nich mi.

Tylko że nie mam pojęcia
co cię trapi!

Ja jestem koalą, czyli typem stratega.
Ale jest tyle rzeczy, których o tobie nie wiem,
i to trochę utrudnia sprawę.

Ty jesteś czarną panterą, czyli typem milczącym.
Ale ja wiem, że masz w sobie dużo dobrego!
Hej, pozwól mi to powiedzieć!

Tak naprawdę to dobrze wiem,
że podoba ci się tamta, a nie ja.

W rzeczywistości zwierzątkowy zodiak
nie interesuje mnie ani troszkę,
ale chciałam jakoś podnieść się na duchu.

Po prostu trochę ciężko było mi z tym,
że zakochany jesteś w niej
i ciągle patrzysz tylko na nią.

Zodiak chiński i zachodni i nawet tarot
pokazują jasno, że do siebie nie pasujemy.
Ale nie muszę polegać na zwierzątkowym zodiaku!
Po prostu będę starała się stać twoim typem.
Hej, spójrz no na mnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz