23 lis 2015

Hatsune Miku - Desktop Cinderella


Tytuł oryginalny: デスクトップ・シンデレラ
Tytuł romaji: Desukutoppu Shinderera (Desktop Cinderella)
Tytuł polski: Komputerowy Kopciuszek
Tekst i muzyka: HachioujiP
Wokal: Hatsune Miku


Komputerowy Kopciuszek
Melodia, którą z tobą grałam,
dociera we wszystkie zakątki świata
i zaczyna go zmieniać.

Usłyszałam twoją piosenkę po raz pierwszy,
kiedy siedziałeś sam w swoim niewielkim pokoju.
Twoja twarz, odbijająca się w monitorze,
była taka olśniewająca.

Pozbierałam do kupy
rozrzucone melodie i słowa,
bo chciałam zobaczyć radość na twojej twarzy.
Poczułam,
że ten ogromny świat
po drugiej stronie ekranu
mam na wyciągnięcie ręki.

Komputerowy Kopciuszek
Chcę zawsze być z tobą
w dalszej części snu,
który przyśnił ci się tamtego dnia.

Komputerowy Kopciuszek
Melodia, którą z tobą grałam,
dociera we wszystkie zakątki świata
i zaczyna go zmieniać.

Zawsze ciężko pracujesz,
więc śpiewasz aż głos ci ochrypnie.
Co dzień przyprawiasz innych o uśmiech.

Skoro jest początek,
to kiedyś będzie też i koniec.
A tak chciałaby, żeby ten czas
nigdy nie dobiegł końca…

Komputery Kopciuszek
Co mogę
dla ciebie zrobić
zanim czar pryśnie?

Komputerowy Kopciuszek
Gdyby było to możliwe,
chciałabym dotknąć cię
swoją elektryczną miłością.

Być może
trochę mnie wykorzystywałeś,
ale dzięki tobie
mam tak wiele.
Dzięki tobie
jestem tu teraz.

Komputery Kopciuszek
Znam czar,
który nie pryśnie nawet,
kiedy zegar wybije północ.

Komputerowy Kopciuszek
Chcę zawsze być z tobą
w dalszej części snu,
który przyśnił ci się tamtego dnia.

Komputerowy Kopciuszek
Melodia, którą z tobą grałam,
dociera we wszystkie zakątki świata

i zaczyna go zmieniać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz