28 paź 2015

Sukone Tei - Nie puszczę cię! Mój książę ♥︎


Tytuł oryginalny: はなさないゾ!私の王子様♥︎
Tytuł romaji: Hanasanai zo! Watashi no ouji-sama ♥︎
Tytuł polski: Nie puszczę cię! Mój książę ♥︎
Tekst i muzyka: imis!n
Wokal: Sukone Tei


Kocham cię, kocham, kocham tak mocno!
Nie potrzebuję niczego poza tobą.
Ten świat należy tylko do ciebie i do mnie
i to mi wystarcza.
To mi wystarcza!


Jest trochę pochmurny wieczór.
Wychodzimy na trochę na spacer.
Gawędzę sobie z moim księciem
i jestem w siódmym niebie!


Hej, słuchasz ty mnie?
Hej, spojrzałbyś na mnie?
Zastanawia mnie to, dokąd wędruje twój wzrok.
Bo nie wybaczę ci, jak nie będziesz patrzył na mnie!


Kocham cię, kocham, kocham tak mocno!
Nie potrzebuję niczego poza tobą.
Ten świat należy tylko do ciebie i do mnie,
w nim spędzamy szczęśliwie czas.


O nie, co to to nie, nie pozwalam!
Nie patrz na inne dziewczyny.
Należysz tylko i wyłącznie do mnie.
Nigdy nie pozwolę ci uciec.
Nie puszczę cię.


Troszkę dziwna rzecz stała się jednego dnia.
Czemu? Wcale nie rozumiem.
Widzę, jak za ręce z nim trzyma się
jakaś dziewczyna…


Hej… Ta dziewczyna to kto?
Hee, ma na imię Rincia…
Słodka jest, co?
Hę?
Nie, nie, niiic!
Ale dlaczego szliście ze sobą tak blisko?
Już nie jestem ci potrzebna?
Nic z tych rzeczy, prawda?!
Bo my się przecież kochamy!
Prawda?
...Czemu nic nie mówisz?
Odpowiedz mi!!


Hm? Dokąd chcesz iść?
Powiedziałeś, że już nie będziesz się z nią zadawał, więc ci ustąpiłam…
A ty znowu próbujesz się ode mnie oddalić?
Powinieneś po prostu być ze mną cały czas, dobrze?
Nie ma potrzeby, żebyś gdzieś szedł.
O, wiem!
W takim razie nie potrzebne ci już są nogi!
Nie uważasz?


Huhuhu… Teraz już mnie nie zostawisz.
Nigdy cię nie puszczę!
Mój książę…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz