23 paź 2015

Kagamine Rin i Len - Tokijska Kraina Zombie


Tytuł oryginalny: 東京ゾンビランド
Tytuł romaji: Toukyou zonbirando (Tokyo Zombie Land)
Tytuł polski: Tokijska Kraina Zombie
Tekst i muzyka: JesusP (Wonderful Opportunity!)
Wokal: Kagamine Rin i Len


~Witajcie w Tokijskiej Krainie Zombie!
Postarajcie się do samego końca, żeby nie zginąć!~

Tokijska Kraina Zombie!

Aaaaa, uuuuu!

_人人人人人人人人人人人人人人人人人人_
>   Dziś też polujcie na zombie z radością!   <
 ̄Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y ̄
Ten slogan słyszę na każdym porannym apelu i mam go dość.
Strzelby, magazynki i takie tam…
Niczego nie zapomnieliście? Słuchacie w ogóle?! (W porząsiu!)
Gra start! Od 23.00 aż do wschodu słońca.
Martwi włóczą się dookoła bezcelowo.
Dobranocki, czas na spaciulki!

“Dwa-trzy strzały ich nie załatwią! Są za twarde.”
“I strasznie szybkie! (lol)”
“Pięć-sześć strzałów to tak akurat. Zrobi się w nich dziury....”
“Podam ci je na tacy!”
“Siedem-osiem? To za dużo. Je na pewno też…”
“Piekielnie to boli!”
“No ładnie, ładnie. Skończyła mi się amunicja.”
“Nabić kule! Nabić!”
Ojejejejejej!
Nie panikuj!

High circle! (1 zabity)
High circle! (2 zabite)
Wasze życie jest moje! Zaraz umrzecie po raz drugi.
Może dziś noc uda nam się osiągnąć najwyższy wynik.
Koniec z wami! (3 zabite)
Umarlaki! (4 zabite)
Ja, taka mała dziewczynka, zabrałam ci killa! Doprawdy żałosne!
Żegnajcie! Zombie-senpaiowie!

_人人人人人人人人人人人人人人人人人人_
>             Czasu zostało tylko 90 minut.        <
 ̄Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y^Y ̄
Idziemy naprzód w poszukiwaniu wroga
z laserowym wizjerem i noktowizorem.
Nie przeoczcie tego zakątka! (Rozkaz!)
Wróg dostrzeżony na godzinie 10, dystans: 150 stóp.
Snajperzy są w drużynie numer 1.
Z takiej odległości sprzątną je bez problemu!

“Załatw ich jednym-dwoma strzałami. Nie spudłuj!”
“To jasne.”
“Dwoma-trzema odstrzel im nogi. Zatrzymaj ich w miejscu!”
“Rozkaz. Wy skurczysyny!”
“Cztery-pięć strzałów to za dużo, nie? Wróg cię zauważy.”
“Sorry, rozpędziłem się…”
“No ładnie, ładnie. Skończyła mi się amunicja.”
“Nabić kule! Nabić!”
Onienienienie!
Uspokój się!

Granaty! (1 zabity)
Granaty! (2 zabite)
Wasza śmierć nadejdzie z boku.
To wyjątkowa pora dla naszej drużyny, pokażę wam!
Koniec z wami! (3 zabite)
Umarlaki! (4 zabite)
Musicie być szczęśliwi, że zabił was ktoś tak wspaniały, jak ja!
Będzie wam dobrze... w krainie umarłych!

Zgromadzeni tu żołnierze
nie zdają sobie sprawy z tego,
że wykorzystywani są do zombie show.
Usłyszeliśmy plotkę, że kandydatami na kolejne zombie jesteśmy my.
Nie chcę umrzeć…
Nie chcę umrzeć!
Nie chcę umrzeć!!!

“Musimy nie dać się zabić i tyle!”
“Fakt.”

High circle! (1 zabity)
High circle! (2 zabite)
Wasze życie jest moje! Zaraz umrzecie po raz drugi.
To czy wygrasz, czy przegrasz, zależy od twojej kompetencji.
Koniec z wami! (3 zabite)
Umarlaki! (4 zabite)
Nasz duet sięgnie po zwycięstwo i zobaczy poranne słońce.
Żeby nie przegrać, trzeba tylko ciągle wygrywać!

Tokijska Kraina Zombie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz