13 paź 2015

GUMI - Dear Moon


Tytuł oryginalny: Dear Moon
Tytuł polski: Drogi Księżycu
Tekst i muzyka: Lefty Monster
Wokal: GUMI




Na trawniku przy rzece rozprostowuję obolałe kończyny
i nieprzytomnie wpatruję się w punkt gdzieś daleko za czarnym niebem.
Chłodny nocny wiatr w ciszy niesie ze sobą pierwszy podmuch zimy.
Wskazówki zegara pędzą naprzód zostawiając w tyle tylko mnie.


Są dni, gdy myślę sobie: “Chciałbym zniknąć na zawsze.”
Błądzę wtedy w ciemności, w której nie znajdzie mnie nikt.
I ty, chowając się w cieniach gęstych chmur,
na pewno czujesz się teraz tak samo, jak ja, prawda?


Takie pytanie stawiam niebu,
ale wiem, że nic z niego nie spadnie.


Drogi Księżycu, proszę, powiedz mi.
Czy służę teraz komuś jako drogowskaz?
Aby nie utracili swojego blasku
na tej scenie, z której nie mogą się wycofać.


Ile czasu minęło? Zdaje się, że na trochę przysnąłem.
W jednej chwili chmury się rozeszły i zobaczyłem, jak zza nich wyglądasz.
“Jak długo będziesz tam siedzieć i się wstydzić?”
Odniosłem wrażenie, że usłyszałem taki głos.


Nawet w noce, które spędzam na nieznajomym kawałku ziemi,
widuję cię
na prostokątnym, miejskim niebie.
Ponieważ zawsze tam jesteś, ja znów mogę zacząć biec.


Drogi Księżycu, proszę, powiedz mi.
Czy mój głos słyszy teraz ktoś w swoim sercu?
Chcę stać się taki, jak ty,
żeby móc wymazać ludzkie troski i wątpliwości.


Hej, każdego dnia idziesz przed siebie
podtrzymując się czymś, prawda?
Gdybym tym “czymś” mógłbym być ja,
to mógłbym też stać się jeszcze silniejszy niż teraz.


Abyś nie utracił swojego blasku;
tak, jak księżyc
dryfujący po tym niebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz