4 wrz 2015

Nekomura Iroha - Piosenka, którą gdzieś kiedyś słyszałam


Tytuł oryginalny: どこかで聞いた唄

Tytuł romaji: Dokoka de kiita uta
Tytuł polski: Piosenka, którą gdzieś kiedyś słyszałam
Tekst i muzyka: Mothy (AkunoP)
Wokal: Nekomura Iroha 


"Pamiętasz jeszcze tę piosenkę,

którą gdzieś kiedyś słyszałaś?"
Takie pytanie zadał mi naukowiec
zbliżywszy się do mnie, gdy ja byłam bliska śmierci.

Rzucił przede mnie martwe ciało 

czerwonego kota, które trzymał w ramionach.
Gdyby przyjrzeć się mu dokładnie, byłoby widać, 
że to pluszak zrobiony z tkaniny i rurek.

"Teraz narodzisz się na nowo.

Dziś są twoje 'Od_rodziny'."
Okropnie poparzonymi rękoma dotknął tego,
'czym niegdyś byłam.'

Ze spowitego mrokiem nieba spływa światło.

Widząc je, przypominam sobie coś.

Właśnie, kiedyś ta piosenka szła tak...


W noc pełni księżyca rozpoczyna się eksperyment.

Kiedy zmienią się czasy, zmieni się także piosenka.

Moje serce pozostało bez zmian,

jednak mam teraz ciało czerwonego kota.
Nie mogę teraz umrzeć,
ale nie wrócę też do bycia człowiekiem.

Złączenie dwóch i uczynienie ich jednym

nie da podwójnego rezultatu.

Dla czego mam teraz żyć?


Zanim zniknął, powiedział mi on:

"Ja już tutaj nie wrócę. Ale ty kontynuuj swoje eksperymenty."

Z południowego nieba sfruwa siedem kul światła.

Widząc je, przypominam sobie coś.

Właśnie, zemszczę się na tej kobiecie, która odebrała mi wszystko!


W noc sierpu księżyca rozpoczyna się zemsta.

Kiedy zmieni się moje ciało, zmieni się także mój cel.
Tak, jak on stworzył mnie, 
tak i ja będę zmieniała ludzi w "złych".

Ta piosenka, którą kiedyś gdzieś słyszałam,

pewnego dnia znów stanie się inną piosenką.

Kołysanka Mechanizmu Zegarkowego

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz