24 wrz 2015

Hatsune Miku - Queen of the Glass


Tytuł oryginalny: Queen of the Glass
Tytuł polski: Królowa Szkła
Tekst i muzyka: Mothy (AkunoP)
Wokal: Hatsune Miku (+Kagamine Rin i Len)


Ogromna wieża, w której drzemią moja matka i ojciec,
to “Grzechem” zwane Dziedzictwo Mroku.
Trzecim Światem rządzi
kraj wzniesiony na cmentarzysku.

Na jego szczycie stoję ja,
imię moje to Alice Merry-Go-Round,
Królowa Szkła.
Dojrzę przyszłości i przepowiem ją,
nawet jeśli nie będzie to prawdą...

Jestem bezużyteczną prorokinią.
...I tym to sposobem spaczyłam bieg historii.

Matko, aby się z wami zobaczyć...
Ojcze, co powinnam uczynić?
Proszę, zdradźcie mi,
jak bogów zmienić w ludzi.


W szklanej buteleczce pojawiła się
przepowiednia od matki i ojca,
przesłanie od bogów.

“Droga nasza Alice, stworzysz dla nas naczynie cielesne.
Tak samo, jak ty niegdyś stworzyłaś Adama.”

Fałszywa przepowiednia przyszłości.
...I tym to sposobem spaczyłam cały świat.

Matko, czasami niepokoję się...
Ojcze, czy ja naprawdę
jestem waszą córką?
Czy nie jestem tylko kukiełką?

Matko, czy to aby na pewno właściwy wybór?
Ojcze, ja tego nie wiem.


Ponieważ nie posiadam serca...
Ponieważ nie mam w sobie życia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz