15 sie 2015

Yuzuki Yukari - Your Master!!


Tytuł oryginalny: Your Master!!
Tytuł polski: Twój Pan!!
Tekst i muzyka: Yokomin
Wokal: Yuzuki Yukari


Rano obudziłam się z szopą na głowie.
Rozczesałam je grzebieniem. Spać, spać, chcę dalej spa~ć.
Spojrzałam na zegar i senność poleciała w kosmos!
Aa, zaraz się spóźnię!

Nie ma czasu na strojenie się.
Nie zwracając uwagi na spojrzenia ludzi, biegnę ile sił w nogach.
Nagle wróciłam do siebie i uświadomiłam sobie...
Aa, zapomniałam założyć bieliznę.

Nawet takie wydarzenia
lądują na stronnicy drogiej książki mojego życia.
Kiedy chce mi się płakać, uśmiecham się.
Podniosłam głowę i ruszyłam naprzód.

Dalej! Złap wiatr w skrzydła i leć.
Nie znam jeszcze dobrze tego świata,
więc wszystko sprawia mi niepokój.
Ale spróbuję zebrać w sobie trochę odwagi.
To historia, którą tworzymy.

Taka sytuacja nad niebieskim morzem.
Można tu się całkowicie obnażyć!!
Wiem, że wyglądam na przeciętną dziewczynę,
ale nawet ja chcę zabłysnąć. Błyszczące słońce!!

Mam marzenia i rzeczy, które chcę zrobić.
To coś naprawdę wspaniałego.
Nawet jeśli czasami zrobię sobie przerwę,
to będę śpiewać z całego serca!

Krzycz! Let's go! Break down!!

(Jedziemy!)

Jeśli chcesz spełnić swoje marzenia,
to musisz postarać się jeszcze bardziej.
Nie jestem sama.
Ty dałeś mi odwagę.

Razem się śmialiśmy i płakaliśmy.
"To dopiero początek."
Poznam nowy świat
i dalej będę się starała.
Będę szła naprzód bez obaw.
Rozłożę ramiona i pofrunę.

Nie potrzebne mi jest nic innego.
Nie muszę myśleć, po prostu to czuję.
Jest to zaskakująco proste.

Twoja historia już się zaczęła.
Dalej, chodźmy!
Wyciągnij ręce.

Czekamy na ciebie tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz