19 sie 2015

Reol - Bogate kolory


Tytuł oryginalny: 極彩色
Tytuł romaji: Gokusaishiki
Tytuł polski: Bogate kolory
Muzyka: GigaP
Tekst i wokal: Reol


Rzeczy pewne odbijają się w moich oczach. Czyli tylko to, co jest "teraz".
Nie interesuje mnie ten cały nonsens, który drażni mi uszy.

Zranienie cię zabolało mnie. Łzy, które uroniłeś, na pewno nawodnią twoje jutro.
Musisz iść  naprzód bardziej zdecydowanie niż ktokolwiek inny, na sam koniec świata.

Nasze wspólne, zgodne przemyślenia i życzenia.
Ciągle je słyszę. Nadal mogę więc śpiewać. Ze swoim kołyszącym się sercem.

Zaśpiewam piosenkę wychwalającą obecną chwilę najgłośniej jak potrafię.
Kolory barwiące moje życie, te właśnie kolory są takie bogate.
Czas na kontratak! Odważnie strzelajcie w jutro!

Tak, wszyscy jesteśmy oportunistami, dlatego ciągle się zmieniamy.
Możemy zrzucać winę na dni i ludzi, którzy już odeszli, ale nic to nie da.

W co wierząc żyjemy? Na lewo i prawo same rzeczy, których nie rozumiemy.
Wszystko, co robiłam do tej pory, robiłam, aby ubiec wahającą się przyszłość.

Nie słuchaj zazdrosnych słów, którymi wymieniają się inni.
Właśnie, bądź swoim własnym sprzymierzeńcem.

Skorzystam z tej chwili i złapię wiatr w skrzydła.
Nie będę nieśmiała w tym "życiu", bo przecież tak krótko trwa.
Czas na kontratak! Zapalcie na tym świecie pochodnie ogniem waszej pasji!

Zaśpiewam piosenkę wychwalającą obecną chwilę najgłośniej jak potrafię.
Kolory barwiące moje życie, te właśnie kolory są takie bogate.

Skorzystam z tej chwili i złapię wiatr w skrzydła.
Obejmę mocno wszystko w moim życiu, co oddycha i co kocham.

Czas na kontratak! Odważnie strzelajcie w jutro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz