9 sie 2015

Kagamine Rin - Shy Heart, Shy Word


Tytuł oryginalny: Shy Heart, Shy Word
Tytuł polski: Nieśmiałe Serce, Nieśmiałe Słowa
Tekst i muzyka: KofunP
Wokal: Kagamine Rin


Tak naprawdę to nie mam za grosz szczerości.
Zawsze jestem szorstka i nic w tym słodkiego.

Czasami z niepokojem pytasz, "Źle się bawisz?".
Proszę, domyśl się, żebym nie musiała odpowiadać.

"Bycie z tobą to świetna zabawa."
"Kocham cię."
Nie za późno na to trochę?
Nie słuchaj z taką poważną miną.

Tak naprawdę to jestem okropnie niezdarna.
Nie potrafię powiedzieć tego na głos, co myślę.

Na przykład jeśli zrobiłabym coś nie tak i pokłócilibyśmy się...
Proszę, nie gniewaj się, bądź dla mnie łagodny.

W rzeczywistości chcę częściej mówić
"przepraszam" i "dziękuję".
Ale to przecież zawstydzające.
Samo bycie przy tobie wystarcza, prawda?

Tak naprawdę to nie jestem słodka,
tylko niezdarna i szorstka.
Ale dzisiaj wyjątkowo będę szczera
tylko wobec ciebie, więc wybacz mi.

"Bycie z tobą to świetna zabawa."
"Kocham cię."
Ale to przecież chyba oczywiste?
Samo bycie przy tobie to szczęście, prawda?

To, że jesteś wrażliwy, poważny,
i życzliwy w każdej sytuacji
robi z ciebie fajnego gościa.

Zawsze tak myślę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz