24 sie 2015

Kagamine Rin i Len - Noc przejścia


Tytuł oryginalny: トオリヨ
Tytuł romaji: Toori yo
Tytuł polski: Noc przejścia
Tekst i muzyka: Tezuka
Wokal: Kagamine Rin i Len


"A więc gdy noc dobiegnie końca, będziemy musieli się pożegnać,"
zaśmiałaś się z zawodem w głosie.
Nie mogłem nic odpowiedzieć, tylko zwiesiłem głowę. Zostałem sam na sam z żalem.

Jak zawsze, latem zastaje nas nieprzewidziany deszcz.
"Nie udało mi się," śmiejesz się nieśmiale, jak to zwykle wobec mnie.

Jeden, dwa, trzy centymetry. Nie możemy zmniejszyć tej odległości między nami.
A niby tak bardzo nie mogliśmy się doczekać tego festiwalu.

Zwieszam głowę nie mogąc nic z siebie wydusić i do oczu napływają mi łzy.
"To już nasze ostatnie chwile razem,"
mówisz z łagodnym uśmiechem zbliżając się do mnie.

San-hai!

Weźmy się za ręce i zatańczmy!
Naprawdę bardzo cię kochałem.
Kiedy nasze oczy się spotkają, daj mi powiedzieć moje ostatnie słowa.
Kołyszmy się w rytm fajerwerków.
Raz, dwa... No chodź, weź mnie za rękę.

Zatańczmy!

Na raz, i dwa, ukryj łzy. Raz, dwa, trzy!
Na raz, i dwa!

Nastał kolejny dzień. Obudziłem się, lecz ciebie nie ma.
Lato trwa niby tak, jak zawsze. Śpiewom cykad nie ma końca.
Z nagła zaczyna mżyć, ale ty się nie uśmiechasz.
Nie mogę w to uwierzyć.

Słychać czyjś głos.
"Właśnie, ty też przejdź tędy dziś noc. Dalej!"

Dalej! Dalej!

"W tajemnicy przetańczmy tę ostatnią noc.
Musimy się tutaj pożegnać.
Aby nie zmyliła nas ta wspaniała noc,
nie spuszczajmy z siebie oczu."

Dalej!!!
Weźmy się za ręce i zatańczmy!
Naprawdę
bardzo cię kochałem.
W końcu znów nadejdzie ta sama pora roku,
ale ja zatrzymam się tutaj.
Wyryję te chwile w swoim sercu, by cię nie zapomnieć.

I raz, i dwa, i dalej!
Weźmy się za ręce i skaczmy.
Na raz, i dwa, ukryj łzy. Raz, dwa, trzy!
Teraz już naprawdę musimy się pożegnać. Przechodź.

Na raz, i dwa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz