13 sie 2015

Kagamine Len i GUMI - Śpiąca Królewna


Tytuł oryginalny: ネムリヒメ
Tytuł romaji: Nemurihime
Tytuł polski: Śpiąca Królewna
Tekst i muzyka: Nem
Wokal: Kagamine Len i GUMI


Da di bi da ba du, bi da ba di ba du ba di...

Miejsce tylko dla nas dwojga, gdzie śpisz w różanej trumnie.
Jesteś zapomnianą przez czas, śliczną śpiącą królewną.

Hej, w kim zakochujesz się dziś noc w swoich snach? (Dziś noc też w tobie)
Składam pocałunek na twoich lekko zarumienionych policzkach. (Czuję chłód)

Skoro ta zdająca się wiecznie trwać noc dobiegnie końca,
to daj mi usłyszeć twój głos. Proszę, jeszcze raz, jeszcze raz.
Dla ciebie będę zbierał sny z całego świata.
Aby twoje serce nigdy nie uschło, nie uschło.
"Złóżmy obietnicę yubikiri." (Lalala)

Odpycham kobiety, które czepiają się moich nóg.
Księżyc w pełni, na który patrzyłem z dołu, drwił ze mnie.
Raz po raz, raz po raz czarująco skrapiają cię (Twoje serce...)
jaskrawe barwy popełnionych przeze mnie zbrodni. (...staje się czerwone, ciemnoczerwone)

U kresu tego zdającego się wiecznie trwać koszmaru
nie znajdę zbawienia. Wiem to, wiem to.
Tysiące par oczu przybiorą szarą barwę za moją sprawą.
Ten świat mi cię odebrał. Więc zniszczę go, zniszczę go.
"Boisz się mnie? I słusznie." (Lalala)

Kiedy ta zdająca się wiecznie trwać noc dobiegnie końca,
to uśmiechnij się do mnie, uśmiechnij się jak za dawnych czasów.
Dla ciebie będę zbierał sny z całego świata.
Aby twoje serce nigdy nie ustało, nie ustało.

Dla ciebie będę zbierał sny z całego świata.
Aby twoje serce nigdy nie uschło, nie uschło.
"Złóżmy obietnicę yubikiri." (Lalala)

Aż do dnia, w którym otworzysz oczy.

Da di bi da ba du, bi da ba di ba du ba di...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz