7 sie 2015

IA - Kwiat na Wzgórzu Zachodzącego Słońca


Tytuł oryginalny: 夕陽ケ丘に咲いた花は
Tytuł romaji: Yuuhigaoka ni saita hana wa
Tytuł polski: Kwiat na Wzgórzu Zachodzącego Słońca
Tekst i muzyka: mie
Wokal: IA (w innej wersji: Sachiko)


Czy mój głos cię dosięga?
Tam daleko, w niebie.
Będę powoli szła aż do chwili,
gdy znów będę mogła się uśmiechnąć.

O zmroku powiewa wiatr.
Słychać rechot żab.
Okolicę zalewa czerwień.
Cienie się wydłużają.
Te samotne cienie.

Na zdjęciu w kolorze popiołu stoimy obok siebie.
Myślami wracam do tamtego miejsca.

Zachód słońca, który widzieliśmy tamtego dnia,
był taki, jak zawsze.
Z zamkniętymi oczyma siedzieliśmy plecami do siebie.
A potem jak zwykle powiedzieliśmy sobie "do jutra".

Sądziłam, wierzyłam,
że nic się nie zmieni.
Sunące powoli chmury.
Niezmienne niebo.
Nic nie było takie same.

We dwoje wybraliśmy dzwoneczki w kolorze indygo.
Teraz zabierają mnie one do tamtego miejsca.

Cieniste sylwetki, które widzieliśmy tamtego dnia,
były takie, jak zawsze.
Z zamkniętymi oczami siedzieliśmy ramię w ramię.
A potem jak zwykle powiedzieliśmy sobie "dziękuję".

Wiedziałam, że nieważne, jak daleko wyciągnę rękę,
ciebie nie dosięgnę.

Kwiaty lśniły głębokim pomarańczem
i zdawały się rozświetlać nasze policzki.
Przy spływających po nich kroplach
przysięgliśmy sobie wieczną miłość.
Czy mój głos cię dosięga?
Tam daleko, w niebie.
Będę powoli szła aż do chwili,
gdy znów będę mogła się uśmiechnąć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz