4 sie 2015

Hatsune Miku - Złudna satysfakcja


Tytuł oryginalny: 幻奏サティスファクション
Tytuł romaji: Gensou satisufakushon (satisfaction)
Tytuł polski: Złudna satysfakcja
Tekst i muzyka: papiyon (ChouchouP)
Wokal: Hatsune Miku


Mam tylko swoje obecne ideały. Nie ma co tutaj liczyć na wsparcie Pana Boga.
To nic więcej, jak przypuszczalne prawdopodobieństwo. Mówienie "na przykład" jest ogromnie zabawne.

Wstrzymam oddech i dziś znów będę krzyczeć,
że tutaj jestem.

Proszę, odpowiedz mi, kiedy zawołam twoje imię.
Teraz to jedyna rzecz, która trzyma mnie przy życiu.
Proszę, wypełnij mnie swoim powodem do życia,
a przynajmniej do czasu, gdy dziś w nocy zasnę.

Słodkie westchnięcia plączą się niczym kosmyki włosów.
Wypuszczam je z siebie na siłę, żeby się od nich nie udusić.

Za każdym razem, gdy ukrywam kłamstwa,
przejawiam brak wytrwałości.

Proszę, zwróć uwagę na moje słowa.
To tak, jak gdyby wszystko stanęło na głowie.
Proszę, roztrzaskaj mnie w pył.
Nie chcę tak żyć... więc pospiesz się i zrób to.

Niepotrzebne mi przyszłość ani przeszłość.
Niepotrzebne mi jutro.
Czy tak, czy tak zrobią ze mnie coś strasznego.
Nie mam racji?

Proszę, odpowiedz mi, kiedy zawołam twoje imię.
Teraz to jedyna rzecz, która trzyma mnie przy życiu.
Proszę, zwróć uwagę, jak mówię "kocham cię".
Ale to wszystko to tylko złuda.


Zawołam twoje imię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz