23 sie 2015

GUMI - master of the hellish yard


Tytuł oryginalny: master of the hellish yard
Tytuł polski: władczyni piekielnego dziedzińca
Tekst i muzyka: Mothy (AkunoP)
Wokal: GUMI


Przed oczami widzę kwadratowe, czarne pudełko,
a pośrodku pudełka dziurkę od klucza.
Do dziurki od klucza wchodzi złoty klucz,
a klucz ten znajduje się mojej dłoni.

Żądne krwi wilki, martwi w samej skórze i kościach.
Pląsające po czerwonym niebie ptaki wydają dziwne, przeszywające uszy dźwięki.

Aa, zdałam sobie sprawę,
że miejsce, w którym teraz jestem,
to bez wątpienia Piekło.

Ma Ma Ma Ma Ma Ma...

Ja jestem Władczynią Podziemi; tą, która zniszczy Piekło.
Nadeszła pora wrócić do nicości to miejsce,
które od początku nie powinno było istnieć.

Grzechy zostały rozdzielone na siedem i powoli zrodziły Piekło.
Jego wymazanie to misja, jaką mi przyznano.

Kiedy włożę do dziurki Złoty Klucz, wszystkie opowieści dobiegną końca.
Do lasu wpuszczony zostanie "Chłopiec" Końca,
którego imię brzmi "Kara".

Ma Ma Ma Ma Ma Ma...

Teraz jestem Śmiercią; tą, która zniszczy wszystko.
Giń! umazane krwią Piekło - "Evillious",
które od początku nie powinno było istnieć.

Zabójczyni stała się despotką. W chwili, gdy uwolniła "Karę",
ktoś powiedział:

"Więc teraz wszyscy.... jesteśmy skurwysynami."


Ma Ma Ma Ma Ma Ma...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz