6 lip 2015

Yuzuki Yukari - Bezimienny ty i bezimienne miasto


Tytuł oryginalny: 名もない君と名もない街
Tytuł romaji: Na mo nai kimi to na mo nai
Tytuł polski: Bezimienny ty i bezimienne miasto
Tekst i muzyka: Team Kamiuta
Wokal: Yuzuki Yukari


Przeszyłeś chmury, tym samym stając się dorosłym.
Twój donośny głos teraz zdaje się być snem.

Ruch... drobny ruch... na dróżce między poletkami ryżowymi.
Brykają tam dzieci z sąsiedztwa.
Masowane przez fale... spotkania i rozstania... rozpływają się,
ale to nic złego.

Chłopięce lata... Ciszę rozdziera gwizdek, w który dmuchasz.
Nie wiedziałam, jaki to ma sens, ale ciągle śpiewałam... Tamtą piosenkę,
którą nadal słychać... gdzieś głęboko w moich uszach.
Nie możemy już być razem; ty dorosłeś.

Szmer... Drobny szmer... Miastowe odgłosy.
Jadący w dół z górki rower.
Domy stają... Ludzie się zmieniają... a ja błądzę,
lecz się nie zmieniam.

Przestarzała stacja... Hulający po niej wiatr leci kapryśnie, tak jak czas.
Wlepiłam migoczące oczy w szybę samochodu... Tamtą scenerię
chłonęłam łakomie obydwoma oczyma.
Nie możemy już być razem; ty dorosłeś.

Wieczorną porą, gdy cienią robią się coraz dłuższe... "Kruki już kraczą, wracajmy do domu."
Tak rzekła moja babcia ciągnąc mnie za rękę. Znalazłam drogę powrotną... W tamtych
chłopięcych latach. Ciszę rozdzierał gwizdek, w który dmuchasz.
Nie wiedziałam, jaki to ma sens, ale ciągle śpiewałam... Tamtą piosenkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz