4 lip 2015

Tsukishiro Hakupo - Hegemonia


Tytuł oryginalny: 主導権
Tytuł romaji: Shudouken
Tytuł polski: Hegemonia
Tekst i muzyka: nakano4
Wokal: Tsukishiro Hakupo


Nadal brak mi tego,
czego mi brak.
Świt wciąż nie nadchodzi
i nasiąkam kolorami nocy i płaczę.

Nadal nie mogę zrobić tego,
co chcę zrobić.
Tymczasem trzymam twoją
zajętą prawą dłoń.

Nadal nie mogę powiedzieć tego,
co chcę powiedzieć.
Moje serce wciąż nie stygnie
i bije, mimo że mnie to rani.

Nadal nie mogę zobaczyć tego,
co chce zobaczyć.
Moje ponure oczy
śnią na jawie.

Wyślizgnę się poza czyjąś linię i ucieknę.
Zrzucę winę na kogoś innego, zabiorę cię stąd i uciekniemy.
Biegnę przez bliską świtu noc, przekraczam opuszczony punkt kontrolny.
Zabiorę cię w niewidocznym jeszcze kierunku i uciekniemy.

Podmienię czyjś obraz.
Zrzucę winę na kogoś innego, zabiorę cię stąd i uciekniemy.
Biegnę przez bliską świtu noc, przekraczam opuszczony punkt kontrolny.

Zabiorę cię w niewidocznym jeszcze kierunku i uciekniemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz