28 lip 2015

Hatsune Miku - Poproszę czerwony długopis


Tytuł oryginalny: 赤ペンおねがいします
Tytuł romaji: Akapen onegai shimasu
Tytuł polski: Poproszę czerwony długopis
Tekst i muzyka: Shiina Mota (PowapowaP)
Wokal: Hatsune Miku


Wymienię wkład i będę pisała dalej.
Jeśli wmieszam prędko między te słowa kilka wykrętów,
to może będę mogła się popisać.
Lecz rzeczywistość jest okrutna.

Okropny nastrój, wyśmienity nastrój.
Kiedy zmieszałam je patyczkiem... o, cóż to?
Pojawiłeś się ty.

Proszę, masz tu czerwony długopis.
Gdybym mogła stać się taka jak ty,
wszystko byłoby o wiele, wiele lepiej.

Ciało, w którym byłeś;
ponieważ byłeś tu w nim...

Na kłamstwie, które wtedy powiedziałam, stawiam czerwony  krzyżyk.
Było ono słuszniejsze od każdej innej bzdury.
Na codzienności, w której pozostaję bierna, stawiam czerwony krzyżyk.
Rzeczywistość okrutniejsza niż każdy dramat.

Jestem głodna. Jestem pełna.
Ale nie ma to znaczenia, bo w moją stronę zwróciła się
igła.

Proszę, masz tu czerwony długopis.
W mgnieniu oka zaszedłeś
daleko, tak daleko.
Wróć już.

Tam, gdzie byliśmy na początku, na początku.
Wróć do mnie.

Proszę, masz tu czerwony długopis.
Gdybym mogła stać się taka jak ty,
wszystko byłoby o wiele, wiele lepiej.

Proszę, masz tu czerwony długopis.
"Porównywanie jest czymś oczywistym."
Ale czemu? Ale czemu? To takie smutne.

Przy zdaniach, które nie mają sensu, stawiam kolejne krzyżyki.
Ale mój czas dobiega już końca.

Pierwsze kółko to ostatnie kółko.
Gdyby spojrzeć na mój arkusz egzaminacyjny... o, cóż to?
Dostałam zero punktów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz