27 lip 2015

GUMI - Tropical summer


Tytuł oryginalny: トロピカル・サマー
Tytuł romaji: Toropikaru samaa (Tropical summer)
Tytuł polski: Tropikalne lato
Tekst i muzyka: Dios (SignalP)
Wokal: GUMI


Po deszczu, z pomiędzy chmur wygląda
słońce i siedmiokolorowe światło.
Zobaczcie, znów przyszła ta
gorąca pora roku. Moje serce dziwnie podryga.

Wskakuję na rower i jadę do pracy
w restauracji, którą dopiero co zaczęłam.
Mam tak dużo rzeczy do nauki
i ogarnia mnie panika!

Leciutkie i mięciutkie niczym chmury,
słodkie i topiące się niczym lody tropikalne lato.
Czeka na nas wiele zabawnych imprez.
Zajmę się gonieniem za miłością i zabawą,
a pracę domową zostawię na później.
Mam dziś zamiar wykorzystać te dni jak najlepiej!

Moje serce bije jak szalone. To lato jest inne od poprzednich.
Nie mogę oderwać od ciebie oczu.

We dwoje siedzimy na plaży zalanej zachodem słońca
i po prostu rozmawiamy ze sobą.
Chcę zebrać w sobie odwagę i wyznać ci swoje uczucia,
ale nie wiem, w jakim momencie powinnam to zrobić.

Kiedy stałeś plecami do mnie wpatrując się w wodę,
wyrzuciłam z siebie te słowa, jednak porwał je nadmorski wiatr.
Odwracasz się do mnie i pytasz, czy coś mówiłam,
a ja tylko śmieję się jakby nic się nie stało.

Upalne i przyprawiające o zawroty głowy,
słodkie i topiące się niczym lody tropikalne lato.
Wiem, że nic z tego nie będzie, ale nie chcę się poddawać.
Zajmę się gonieniem za miłością i zabawą.
Nie mam zamiar wracać do domu o nakazanej porze.
Nawet jeśli będą na mnie krzyczeć, mnie to nie zniechęci!

Każdy dzień pełen jest ekscytacji. To lato jest inne poprzednich.
Bo przy mnie jesteś ty.

Taka okazja może już nigdy się nadarzyć.
Boję się, żeby jej nie przepuścić.

Leciutkie i mięciutkie niczym chmury,
słodkie i topiące się niczym lody tropikalne lato.
Kiedy widzę twój uśmiech, moje serce od razu przyspiesza.
Zajmę się gonieniem za miłością i zabawą.
Będę dawała z siebie wszystko w pracy.
Tak, żebym nie żałowała później, że nie wykorzystałam reszty wakacji.

Nasza obietnica, moje podziękowania.
Nawet kiedy przyjdzie kolejna pora roku, my dalej będziemy razem.


La La La...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz