18 lip 2015

GUMI - Rodzinne spotkanie przy herbacie


Tytuł oryginalny: とある一家のお茶会議
Tytuł romaji: Toaru ikka no ocha kaigi
Tytuł polski: Rodzinne spotkanie przy herbacie
Tekst i muzyka: Kururingo
Wokal: GUMI


Puf! Budzę się z głębokiej drzemki, podczas której przyśnił mi się dziwny, gorzki sen.
Po twarzy spływa mi pot. Nie mogę powiedzieć, żebym za dobrze się czuła.
Dzieło sztuki stworzone przez Williama i Josepha
ciągle chodzi mi po głowie.

Ocho?

Nie martw się, najżyczliwsza ze wszystkich Brzoskwiniowa Herbatko.
Wszystko w porządku, już nikt nigdy cię nie skrzywdzi.
Do filiżanki wrzucam 3 kostki cukru i mieszam energicznie.
Świat poczuł ulgę i kręci się dziś jak zawsze.

Ja...

Kocham ciasto i kocham ciebie.
Kiedy stuknę w spodek srebrną łyżeczką, udamy się na
wycieczkę do ruin na dnie morza i starożytnych ryb!
"Nie lubisz mnie już?" spytałam,
a ty pogładziłaś mnie po głowie. Rodzinne spotkanie przy herbacie.

Delikatnie siadam na podniszczonym bujanym krześle.
Nogami nie sięgam podłogi. Nie mogę powiedzieć, żebym za dobrze się czuła.
Dzieło sztuki stworzone przez Williama i Josepha
ciągle pokazują w telewizji.

Ocho?

Cytrynowy Cukierek w przypływie buntowniczości wyraża zmartwienie.
Wszystko w porządku, już nikt nigdy cię nie oszuka.
Do filiżanki wrzucam 4 kostki cukru i mieszam energicznie.
Świat poczuł ulgę i kręci się dziś jak zawsze.

Ja...

Kocham ciasto i kocham ciebie.
Kiedy zadzwonię złotym widelczykiem, pojawi się
popękana lalka z jednym okiem. Zatańczymy?
"Nie lubisz mnie już?" spytałam,
a ty zaśmiałeś się pod nosem. Rodzinne spotkanie przy herbacie

Ocho?

Nie ma się o co martwić, szlachetny i przyzwoity Jagodowy Dżemiku.
Wszystko w porządku, już nikt nigdy nie będzie miał ci nic za złe.
Do filiżanki wrzucam 5 kostek cukru i mieszam energicznie.
Świat poczuł ulgę i kręci się dziś jak zawsze.

Ja...

Kocham ciasto i kocham ciebie.
Kiedy podniesiesz złoty nożyk, wejdziemy w stan nieważkości.
Zabierz mnie do Drogi Mlecznej. Skoczmy do kosmosu!
"Nie lubisz mnie już?" spytałam,
a ty westchnęłaś z wyrazem ulgi na twarzy, po czym się uśmiechnęłaś.

Kocham ciasto i kocham ciebie.
Do filiżanki wrzucam z pluskiem 6 kostek cukru i biorę łyka,
a Brzoskwiniowa Herbatka patrzy na mnie szeroko otwartymi oczami.
"Dawanie tyle cukru do herbaty jest niezdrowe!"
Gospodarczyni uśmiechnęła się szczerze, z głębi serca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz