6 cze 2015

Lily - Logic agent


Tytuł oryginalny: ロジックエージェント
Tytuł romaji: Rojikku eejento (Logic agent)
Tytuł polski: Adwokat logiki
Tekst i muzyka: niki
Wokal: Lily (w innej wersji: Reol [utaite])


Usycham w środku i mam tylko coraz więcej wątpliwości,
więc stoję i patrzę na kołyszące się w oddali dni.

Z cienia na mojej dłoni zwisa resztka
ciągu dalszego tej historii. Powiedz mi, o czym opowiada.

Po drugiej stronie krajobrazu, do którego zaczęłam już przywykać,
znajduję swoje prawdziwa ja i zaczynam się śmiać przypatrując się mu.

Terytorium wymyślonych zasad i wspomnień, które popękały z biegiem czasu.

"Żegnaj! osobo, którą kochałeś."
W mojej pamięci słychać ten głos.

Twoje serce trzyma teraz w całości jedna nić szturmowana przez deszcz.
Uciekasz od oferowanego ci współczucia analogicznymi sposobami.

Dlatego odpowiedz mi, no powiedz mi.
Odpowiedz mi, wielkiemu tchórzowi.

Wszystko zapiszę od nowa.

W tym krajobrazie, który znów zszedł na dno,
rozlega się niewyraźne echo.

Roztrzaskaj panoramę mojego umysłu,
która migocze nikle w głębi moich oczu.

"Żegnaj! osobo, która była dla ciebie ważna."
Moje myśli nasiąkają tym głosem.

Twoje serce trzyma teraz w całości jeden dźwięk przerywany przez deszcz.
Przepuszczasz przez palce niezbite dowody analogicznymi sposobami.

Dlatego odnajdź mnie, no znajdź mnie.
Żebym za ścianą wspomnień mogła zobaczyć się w twoich oczach. 

Rozbrzmiała smutna piosenka, którą chciałeś usłyszeć.
Lecz śpiewający ją głos przeraża cię. Hej, hej...

Dlatego odpowiedz mi, no powiedz mi.
Wyjaśnij swoimi złożonymi rękami.

Uciekasz od oferowanego ci współczucia analogicznymi sposobami.

Szturmowana przez deszcz, skleję teraz w całość swoje serce.
Wszystko zapiszę od nowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz