18 cze 2015

Lily - Lady Vampire


Tytuł oryginalny: Lady Vampire
Tytuł polski: Pani Wampirzyca
Tekst i muzyka: maya
Wokal: Lily (V3)


Dawno, dawno temu, była sobie pewna piękna kobieta.
Miała jedwabiste włosy koloru złota,
a jej kocie oczy przypominały błękitne księżyce.
Każdy, kto ją ujrzał, stawał się się niewolnikiem.
Jednak w księżycowe noce radzę wam zachować ostrożność...
Bowiem jest ona wampirem.


Dama ze mnie. W sukni opiętej wokół piersi i bioder.
Wystroiłam się, by przykuć wzrok samców i uwieść ich.

Może nawet ja byłam kiedyś zakochana. 
Ale było to już tak dawno, że zaczęłam o tym zapominać.

Pamiętam, jak z miłością trzymałam cię mocno w swoich ramionach;
jednak obejmowałam tylko twoje martwe ciało.
Twój niesamowity smak doprowadził mnie do szaleństwa.

Pani Wampirzyca. Oddaj mi się.
Swoimi kocięcymi oczyma upoluję gardziel lwa.
Dziś noc mamy pełnię księżyca.

Hej, panowie. Widzę, jak wasze oczy wędrują w dół. Patrzyliście na moje nogi, co?
W porządku... Dam wam się uwieść. Nie mogę się już doczekać.

Skapującymi kroplami czerwieni
pomalowałam usta.
Poliżę cię trochę nieprzyzwoicie, by przetestować twoją miłość.

Życzliwy panie. Oddam ci się.
Ty też nieźle się zabawiłeś, prawda? Dlatego
i góry i dołu skosztowałam z przyjemnością.

Chcę zdusić tę samotność.
Może ty mi w tym pomożesz?

Pani Wampirzyca. Oddaj mi się.
Wypiję twoją miłość co do ostatniej kropli, gdyż w taką księżycową noc, jak ta,
moje serce usycha z pragnienia.

Życzliwy panie. Oddam ci się.
Ty też nieźle się zabawiłeś, prawda? Dlatego
daj mi się pożywić i twoim ciałem i sercem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz