1 cze 2015

Kagamine Rin - Paraphilia


Tytuł oryginalny: パラフィリア
Tytuł romaji: Parafiria (Paraphilia)
Tytuł polski: Parafilia
Tekst i muzyka: YogarasuP
Wokal: Kagamine Rin


Wiem, że ciebie to boli,
ale właśnie dlatego to uwielbiam.

Nawet jeśli poharatam ci oczy
i przebiję bębenki w uszach,
to nadal będzie głos, który będziesz chciał słyszeć;
nadal będzie światło, którego będziesz chciał dotknąć.

Im bardziej twoje serce topi się w ogniu grzechu,
tym bardziej ropieje i staje się coraz słodszre.
Poświergocz dla mnie z uroczą minką, dobrze?

Wiem, że ciebie to boli,
ale czy bycie poniżanym nie sprawia ci przyjemności?
Mówisz, że tego nie chcesz,
ale na dziwny sposób to uwielbiam.

Mówisz, że mi tego nie wolno,
ale czy robienie wbrew twojej woli nie sprawia ci przyjemności?
Nie powiem - lubię, kiedy się uśmiechasz,
ale to, ale to mnie nie zadowala.

Nawet jeśli będziesz cały brudny
i będzie ci brakowało różnych części,
pokaż mi swoje wnętrze.
Nie pozwolisz mi rozdłubać cię jeszcze bardziej?

Ściągnij ze mnie ostatnią warstwę życzliwości.
Nie drażnij mnie słowami, których już mam dość.
Spróbuj zatrzymać je w swoim gardle, dobrze?

Skoro z każdą raną kocham cię coraz mocniej,
to czy mogę zupełnie cię zniszczyć?
Jeśli chcesz być ze mną,
to poza mną musisz pokochać też te łańcuchy.

Zostawianie śladów
po paznokciach i zębach,
i zostawnie oparzeń na plecach
to moja najmocniejsza [filia].

Wiem, że ciebie to boli,
ale czy bycie poniżanym nie sprawia ci przyjemności?
Mówisz, że tego nie chcesz,
ale na dziwny sposób to uwielbiam.

Mówisz, że mi tego nie wolno,
ale czy robienie wbrew twojej woli nie sprawia ci przyjemności?
Nie powiem - lubię, kiedy się uśmiechasz,
ale to, ale to mnie nie zadowala.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz