31 maj 2015

VanaN'Ice - Mżawka barw


Tytuł oryginalny: 彩時雨
Tytuł romaji: Saishigure
Tytuł polski: Mżawka barw
Tekst i muzyka: natsuP
Wokal: VanaN'Ice (KAITO, Kamui Gakupo i Kagamine Len)


Błądzę w tłumie mijających się ludzi.
Hortensje przystrojne są pięknie przystrojone w krople.

Jestem nawiedzany i szarpany przez 
stykające się serca, zupełnie nie jak ja.
Od czubka głowy, nad którą nie mam panowania, aż po pięty
staram się o tym zapomnieć, jednak to bolesne.

Niebo tak pogodne, że aż smutne,
rozpościera swój błękit na wszystkie strony.
Chcę wzbić się wysoko, wysoko
i fruwać jak ptak.

Staliśmy w swoich objęciach się w lejącym deszczu.
Mżawka barw, która wymazuje nawet wspomnienia.
Gdybym cię nie spotkał,
nie znałbym nawet tego deszczu...

Wśród rozrzuconych farb znalazłem
twój ulubiony, piękny, jaskrawy kolor.

"Rządzisz mną ty. A ty jesteś mój.
Ja jestem twój. Ty jesteś mną."
Wyrzcone niczym śmieci myśli
i zdeptane, brudne kwiaty.

Jeśli doszedłbym na kraniec świata,
to zapomniałbym o wszystkim
i podarował światu, z którego zrezygnowałem,
jeden nietrwały kwiat.

Nieustający deszcz, ta mżawka barw,
przymraża moje serce.
Nie raczy spełnić ani jednego z moich życzeń
i nie rozumie nawet mojego powodu do życia...

Czy nigdy już nie będziemy mogli razem
oglądać fajerwerków tak, jak wtedy?
Będę nieskończenie się modlił o twoje szczęście.

Staliśmy w swoich objęciach się w lejącym deszczu.
Mżawka barw, która wymazuje nawet wspomnienia.
Gdybym cię nie spotkał,
nie znałbym nawet tego deszczu...
Nieustający deszcz, ta mżawka barw,
przymraża moje serce.
Chcę znów móc spleść swoje palce z twoimi
i iść dalej, i już nie wrócić.

Chmury płyną i przebija się przez nie słońce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz