27 maj 2015

VanaN'Ice - BLUE SALVIA


Tytuł oryginalny: BLUE SALVIA
Tytuł polski: BŁĘKITNA SZAŁWIA
Tekst i muzyka: natsuP
Wokal: VanaN'Ice (Kamui Gakupo, KAITO i Kagamine Len)


Wiatr nietypowy dla tej pory roku wprawia moje serce w zmieszanie.
Gdybym cię nie spotkał, to nie poznałbym tego uczucia.

Twoja uśmiechnięta, rozgniewana, zapłakana twarza...
Każda z nich była mi tak droga, że aż sprawiało mi to ból.

Dystans
Im więcej się modlę, tym bardziej się oddalasz.
Dystans
Przyciśnijmy do siebie swoje brudne ciała i zapomnijmy o wszystkim.

Czy gdybym był piękniejszym kwiatem, to mógłbym być przy tobie zawsze?
Chcę czuć cię o każdej porze - rankiem, południem i nocą.

Mija kolejna bezsenna noc i moja tęsknota za tobą narasta.
Mój egocentryzm musiał cię kłopotać, prawda?

Moje chaotyczne uczucia i niedorzeczne postępowanie,
to wszystko to dlatego, że zależy mi na tobie i cię kocham. 

Dystans 
Im więcej o tobie myślę, tym więcej łez ronisz.
Dystans 
Nie widzę dla siebie jutro i nie mogę się podnieść.

Chciałem kwitnąć dla tylko dla ciebie, dlatego przekwitłem w tajemnicy.
Ten przezroczysty, smutny błękit był tylko krótkotrwałym snem.

Pragnąłem cię niczym szaleniec i modliłem się dla nas o wieczność,
abyśmy już przenigdy się rozeszli.

Dystans
Im więcej się modlę, tym bardziej się oddalasz.
Dystans
Przyciśnijmy do siebie swoje brudne ciała i porzućmy wszystko pozostałe.
Czy gdybym był piękniejszym kwiatem, 
to mógłbym być przy tobie zawsze?
Chcę czuć cię o każdej porze - rankiem, południem i nocą.

Dystans
Im więcej się modlę, tym bardziej się oddalasz.
Dystans
Przyciśnijmy do siebie swoje brudne ciała i porzućmy wszystko pozostałe.

Będę śpiewał twoją ulubioną piosenkę,
będę hodował twoje ulubione kwiaty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz