5 maj 2015

Megurine Luka - REVOLVER


Tytuł oryginalny: REVOLVER
Tytuł polski: REWOLWER
Tekst i muzyka: Kanon69
Wokal: Megurine Luka (V4X)


Pośród tej nieziemskiej rozkoszy sapią pierwotne instynkty.
Hej, nabij jak najszybciej tę kulę.

Zmęczyło mnie bycie łagodną i uroczą, kochaną przez wszystkich dziewczynką.
Wabię ku sobie samców swoim nektarem.
Władczynią nocy jestem ja, więc słuchajcie mnie.
Zerwijcie tamtą dziewczynę.

Wierzyłam, że nawet malutki kwiatek rozwinie się we wspaniałą różę, jeśli będzie odgrywał jej rolę.
A mimo to tą, która wypuściła pączek, została czerwona wisienka.
Nienawidzę, nienawidzę, nienawidzę, nienawidzę tej paskudy!

No już, czas nabić swój pistolet pożądaniem. 
Kiedy je wystrzelę, kwiat pełen nektaru będzie we łzach.
W zamian za to, samce nie będą mi się sprzeciwiać.
Hej, proszę, doprowadźcie tę dziewczynę do szaleństwa.

Zniszczenie jej życia i odebranie jej wszystkiego nie wystarczy.
Uwiodę samców swoim nektarem
i dziś w nocy pociągnę za spust,
postrzelę cię swoim rewolwerem.

Kiedy kobieta zdejmie sukienkę i obnaży swoje serce, stanie się ona kolącym kwiatem.
I tak, nabrany na tę pokusę samiec poświęci się dla mnie,
kłując swoim ostatnim żądłem.

No już, czas schować pistolet za plecami
i zastawić miłosną pułapkę, która doprowadzi do tragedii.
Nie mogłam jednak przejrzeć jego milczącego "oblicza".
Hej, dlaczego mnie nie chcesz?

"Nie obchodzi mnie co będzie trzeba zrobić.
Po prostu zabijcie tę dziwkę!"

Nieważne, jaką broń nabijesz, jeśli będziesz strzelać na ślepo, będzie ona tylko zabawką.
W końcu utoniesz w zazdrości i stracisz wszystko.
Nienawidzę, nienawidzę, nienawidzę tej ohydnej siebie...

"To moja ostatnia piosenka na ten wieczór.
Zaśpiewam ją dla mojej najlepszej przyjaciółki.
Bardzo wiele dla mnie znaczy.
Kiedyś rozmawiałyśmy ze sobą godzinami.
Ale tak się stało, że nasze drogi się rozeszły.
Jednak nadal wierzę, że pewnego dnia zaśpiewamy razem.
Będę czekała na ten dzień."

Nawet jeśli zaspokoję swoje ciało rozkoszą,
to nie zmieni to faktu, że stałam się już zbrukanym kwiatem mokrym od grzechu.
Moje serce zmarniało i uschło na nic, i tak bardzo boli,
ale proszę, nie dawaj mi kojącej wody.

Hej, proszę, wypełnij dziurę w moim sercu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz