23 maj 2015

Megurine Luka, Hatsune Miku, GUMI, IA i Kagamine Rin - Przepych i duma


Tytuł oryginalny: 威風堂々
Tytuł romaji: Ifuu doudou
Tytuł polski: Przepych i duma
Tekst i muzyka: Umetora
Wokal: Megurine Luka, Hatsune Miku, GUMI, IA i Kagamine Rin


Czasem mnie ugryź; przypomnij, czym jest ból.
Ubrudź mnie całą swoimi płynami.
Moje nerwy są tak wrażliwe, że to uczucie czuję aż w palcach u nóg.
Ciało i serce toną w tym doznaniu.

Jakiego snu spełnienia pragniesz gryząc się w palec, żeby powstrzymać swoje żądze?

Nic, nie potrzebne mi nic, nie potrzebna mi ta cała wielka duma.
W bezsensownym świecie zasady nic nie znaczą.
Zanurkuj w swoim ego i pokaż mi swój prawdziwy styl, który do tej pory ukrywałeś.
Już nie mogę się doczekać, żeby go zobaczyć. 
Tak, twój uśmiech nie mógłby mnie zawieść.

Nasze równe oddechy to znak, że do siebie pasujemy. 
W ucho dmuchasz mi swoimi emocjami.
Serce bije tak mocno, że chyba zaraz wybuchnie; cały organizm szaleje.
Najpierw nonszalancko zciągnij ze mnie delikatnie tę rozpiętą koszulę.
Rozkręć się, bo nie ma co się powstrzymywać, skarbie.

Czy to, o czym śnisz wykorzystując swoją wolność, to twój pierwotny instynkt?

Nic, nie potrzebne mi nic, nie potrzebne mi te strachliwe próby.
Mizerna przyszłość nie daje żadnej satysfakcji.
To, czy osiągniesz życie, jakiego pragniesz, zależy jedynie od ciebie.
Nie mam zamiaru ukrywać się ze swoimi myślami.

No bo wiesz, w tym świecie 
poza samym sobą nie masz nic pewnego.
To nie dobra chwila na brak pewności siebie. Nigdy nie dobra na to chwila! Zgadza się!
Przekrocz najwyższy próg i daj gazu z całych sił. Płoń, płoń, płoń!

Wiem dobrze, że tym, czego chcesz, jest więcej przyjemności... 
Tańcz, jak tylko chcesz! A na mój znak - na kolana!

Nic, nie potrzebne mi nic, nie potrzebna mi ta cała wielka duma.
W bezsensownym świecie zasady nic nie znaczą.
Zanurkuj w swoim ego i pokaż mi swój prawdziwy styl, który do tej pory ukrywałeś.
Już nie mogę się doczekać, żeby go zobaczyć. 
Tak, twój uśmiech nie mógłby mnie zawieść.

No dalej, wypuść teraz na ten świat
swoje okrutnie lśniące aspiracje. 
Możesz wziąć to na poważnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz