20 maj 2015

Kamui Gakupo - Jeżeli to rozkaz


Tytuł oryginalny: 主命とあらば
Tytuł romaji: Shumei to araba
Tytuł polski: Jeżeli to rozkaz
Tekst: AhmingP
Muzyka: SuzukiP
Wokal: Kamui Gakupo


Proszę mówić mi Hasebe.
Będę Panu służył zawsze i wszędzie.
Heshikiri to takie dziwne imię, prawda?
Proszę mieć dla mnie litość.

Kiedy już otrzymam dyspozycję,
dam z siebie wszystko.
Dobrowolnie zgłoszę się do każdej misji
i ukończę ją zgodnie z pańskim życzeniem.
(Przeciąć na wylot!)

Czego podejmiemy się dzisiaj?
Zabić wasala? Jeżeli to rozkaz,
potnę na kawałki wszystko.
Bardziej gorliwie niż ktokolwiek inny.

Czego podejmiemy się teraz?
Podpalić świątynie? Jeżeli to rozkaz,
potnę na kawałki wszystko.
Nikt nie sprosta mojemu ostrzu.

Moje imię wzięło się od
gniewu mężczyzny zwanego Nobunaga.
Będę czekał na Pana zawsze,
tak długo, jak raczy Pan po mnie przybyć.

Aby otrzymać pożądane rezultaty,
gotów jestem poświęcić życie.
Będę kłuł bez zahamowań
wszystkich wrogich mojemu Panu.
(Przeciąć na wylot!)

Czym zajmiejmy się dzisiaj?
Jednokonna ekspedycja? Jeżeli to rozkaz,
potnę na kawałki wszystko.
Bardziej pracowicie niż ktokolwiek inny.

Czego dokonamy teraz?
Praca w polu? Jeżeli to rozkaz,
potnę na kawałki wszystko.
Nikt nie sprosta mojemu ostrzu.

Absolutne zwycięsto
Jeżeli to rozkaz...
Bez snu i odpoczynku
Jeżeli to rozkaz...
Ryzykowne zadania
Jeżeli to rozkaz...
Byle tylko nie umrzeć
Jeżeli to rozkaz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz