19 maj 2015

Kagamine Rin i Len - Niechęć do miłości cielesnej


Tytuł oryginalny: 性愛ヘイトレッド
Tytuł romaji: Seiai heitoreddo (hatred)
Tytuł polski: Niechęć do miłości cielesnej
Tekst: korumi
Muzyka: Becky.
Tuning: Ann-MeltsP
Wokal: Kagamine Rin i Len


Od kiedy zaczęliśmy ze sobą chodzić minęły już trzy miesiące.
Mi samo przytulanie sprawia niesamowite szczęście.
Ale ty ostatnio jakoś dziwnie się zachowujesz.
Czyżbyś już mnie nie kochał?

Kiedy cię obejmuję, czuję, jaka jesteś miękka
i automatycznie przychodzą mi do głowy niestosowne myśli.
Udaję, że jestem spokojny i ukrywam swoje fantazje,
ale w końcu jestem facetem, więc jak mam się od tego powstrzymać?

Zaczęłam trochę się bać
i starałam się zmienić temat. 
Możesz tego unikać,
ale w końcu i tak poznasz to uczucie.

Przyszłość, którą widać za pocałunkami, wygląda trochę nieczysto.
Nie powiem, że mnie nie intryguje, ale ciągle się boję.
Czy gdybym w najbliższej przyszłości zapragnął cię całej i stał się bestią,
to znienawidziłabyś mnie?

Rozmyślam czasami nad swoimi uczuciami do ciebie,
ale szczerze mówiąc, to czasami nie jestem ich pewien.
Czy to miłość czy tylko brudne pożądanie?
Sprawia to, że czuję się, jakbym wyrządzał ci krzywdę.

Od jego kolegi usłyszałam,
że pożyczają sobie zboczone magazyny!
Udaję, że jestem spokojna i ukrywam swój gniew,
ale w końcu jestem dziewczyną, więc jak mam się od tego powstrzymać?

Moje instynkty rosną
odwrotnie proporcjonalnie do fantazji.
Miłość rodzi w rowie
kolejne kobiety i mężczyzn.

Kocham cię, kocham cię tak bardzo, ale w swojej wyobraźni kalam cię.
"Chcę cię chronić"? Wzrasta we mnie nienawiść do samego siebie.
Nie mogę przekonać się do pożądania kryjącego się w miłości i zauroczeniu. Nie znoszę tego,
ale i tak nie chcę, żebyś oglądał się za innymi.

Nawet jeśli w tej miłości
pojawiłaby się chwilowo rów,
to z pomocą jej mocy na pewno 
damy radę iść dalej naprzód razem.

Przyszłość, którą widać za pocałunkami, na pewno jest cudowna.
Wierzę w to, ale ciągle się boję.
Kiedy pewnego dnia dorosnę i będę mógł cię chronić jak należy,
to proszę, przyjmij mnie wtedy.

Będę czekać na ten moment. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz