29 maj 2015

Kagamine Rin i Len - Cat★World


Tytuł oryginalny: きゃっと★わーるど
Tytuł romaji: Kyatto★waarudo (Cat★World)
Tytuł polski: Koci★Świat
Tekst: Meru
Muzyka: Pyon
Wokal: Kagamine Rin i Len


Moja sierść jest gładziusieńka,
a pazurów nigdy nie obnażam.
Swoimi oczami niczym klejnoty
uczynię cię swoją niewolniczką.

Spójrz! Miau-miau-miau
Spójrz! Miau-miau-miau
Dalej, zaśpiewajmy.
Spójrz! Miau-miau-miau
Spójrz! Miau-miau-miau
Dalej, zatańczmy.

Ja jestem kotem, kotem, kotem szlachetnym 
i kotem, kotem, kotem dżentelmeńskim, miau!
Tamte dachowce nie dorastają mi do pięt.

Dlatego patrz na mnie
i chodź ze mną.
Obiecuję ci, 
że uraczę cię szampańską zabawą.
Pozwól mi usłyszeć twój głos.
Zawsze będę przy tobie.
Mimo że jestem samolubny, to do ciebie zawsze wrócę.

Jestem bardzo elegancka,
a moja gracja sprawia, że wszyscy się za mną oglądają.
Stąd też nic dziwnego w tym,
że moje zachowanie cię zauroczyło.

Spójrz! Miau-miau-miau
Spójrz! Miau-miau-miau
Dalej, jak najdonośniej.
Spójrz! Miau-miau-miau
Spójrz! Miau-miau-miau
Dalej, jak najzwinniej.

Ja jestem kotką, kotką, kotką dostojną
i kotką, kotką, kotką estetyczną, miau!
Tamte zwyczajne koty nie interesują mnie ani odrobinę.

Dlatego spróbuj mnie oczarować
i uczyń mnie swoją niewolniczką.
"Jesteś dla mnie wyjątkowa."
To przecież oczywiste!
Uracz mnie wyśmienitą zabawą.
Będę patrzyła na ciebie.
Może to samolubne z mojej strony, ale robię to tylko dla zabawy.
Nie zrozum mnie źle.

Ty jesteś dostojna i niezbyt szczera,
ale to właśnie dlatego cię chcę.
Nie rozśmieszaj mnie. Ja nie należę do nikogo.

Ach tak, czyli moja miłość pozostanie nieodwzajemniona.
Pewnego dnia sprawię, że będziesz się za mną oglądała.
Obiecuję ci,
że będę cię chronił.
Chcę się do ciebie zbliżyć.
Cały czas myślę wyłącznie o tobie.
Może to samolubne z mojej strony, ale chyba pora już na mnie.

Możesz zostać ze mną jeszcze troszkę.
W końcu ostatnio i tak się nudzę.
Ale nie myśl sobie, że to oznacza,
iż mnie zaintrygowałeś.
Mówienie teraz "żegnaj" to podstępna sztuczka, nie uważasz?
Jednak ja mimo wszystko nie powiem "zaczekaj".
Jestem samolubna, dlatego nie pozwolę ci zostać moim kolejnym partnerem.
Choć prawda jest taka,
że chciałabym pobyć z tobą ciut dłużej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz