15 maj 2015

Kagamine Rin - Bugenwille nie kwitną


Tytuł oryginalny: ブーゲンビリアは咲かない
Tytuł romaji: Buugenbiria (Bougainvillea) wa sakanai
Tytuł polski: Bugenwille nie kwitną
Tekst i muzyka: ZankyouP
Wokal: Kagamine Rin


Tylko jedną parą oczu,
którą policzyłam szeptem, nie przejrzę kłamstw.
Nie mam wystarczająco dużo uszu do nadstawienia.
Odetnij mi je, bo i tak nic nie słyszę.

Z okna izolatki widać martwe drzewo.
Nie ma już nawet liści.

Ja się kładę, a ty siadasz obok mnie
i no, znów się przechwalasz.
Przeszywa mnie zimny wiatr.
Jest wpół do szóstej nad ranem, nie ma żadnych świateł.
Wazon na kwiaty nie ma koloru, dźwięku ani zapachu,
a ja nie mam czym oddychać.

Szeptem dałam odpowiedź
w postaci rozpaczliwego, mało wiarygodnego kłamstwa.
Ty uśmiechasz się jakoś tak dziwnie,
jakbyś miała ubaw, i nie mówisz nic.

Kiedyś stanę się kwiatem,
częścią martwego drzewa.
Nie kuś mnie tak 
patrząc na mnie z góry zza okna.

Mówię, że nie tak miało być. Ale za późno już, by to zmienić.
Mówię to patrząc na ciebie, kiedy mnie wynoszą.
Gdy to dobiegnie końca, ja nadal będę żyć nocą,
a dla ciebie nadejdzie słoneczny ranek.
Zdawszy sobie z tego sprawę, zamknęłam oczy.

Ty się kładziesz, a ja siadam obok ciebie
i no, opowiadam o mowie kwiatów zza okna.
Jest wpół do szóstej nad ranem, nie ma żadnych świateł.
Wazon na kwiaty nie ma koloru, dźwięku ani zapachu,
a ja nie mam czym oddychać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz