22 maj 2015

Kagamine Len - Do gwiazd


Tytuł oryginalny: 星に
Tytuł romaji: Hoshi ni
Tytuł polski: Do gwiazd
Tekst i muzyka: shr
Wokal: Kagamine Len (w pierwotnej wersji Rin)


Nie wiem co zrobić z sobą po tym, jak oszczędzono mi życie, i wciąż napiera na mnie poczucie irytacji.
Czekanie tylko przyczynia się do niekorzystnej sytuacji. To takie żałosne.

Aa! Ja też nie mogę 
tak po prostu teraz upaść. Mam rację?

W środek mroźnej nocy rozlega się lament dla zmieniającego się świata.
Logika nie ma tutaj prawa bytu, liczy się tylko wynik walki.
Na moją przyszłość widoki są ponure, więc żegnam się ze wszystkimi. Mamy noc przed rewolucją.
Nie potrzebne mi teraz myśli o konsekwencjach,
teraz muszę skupić się na osiągnięciu wygranej własnymi rękoma.

Może opuśćmy ten świat z nadejściem poranka? Udam się wtedy do ciebie,
więc nie mam się czego bać. Jest mi tylko trochę zimno.

Aa! Blaknące niebo pochyliło się.
Nadchodzi świt. Żegnajcie.

Może na koniec wznieśmy jeden ostatni toast?
Zepchnij na bok swoje żale i inne zbędne myśli, i naprzód!
To decydująca walka z boskim objawieniem. Nie mam innego wyboru, jak wziąć w niej udział.
Kiedy przebiję się przez ten wąwóz i wyciągnę rękę, wreszcie cię dosięgnę.

Gdy zbieram w sobie resztki sił, moje ciało zaczyna się trząść na przeczucie nadchodzącego końca.
Linia obrony, okazując mi współczucie, powierzyła mi spaczoną moc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz