16 maj 2015

GUMI - Bez serca


Tytuł oryginalny: 心做し
Tytuł romaji: Kokoro nashi
Tytuł polski: Bez serca
Tekst i muzyka: ChouchouP (Papiyon)
Wokal: GUMI


Hej, gdybym mógł rzucić wszystko,
to czy życie z uśmiechem na twarzy stałoby się prostsze?
Znów zaczynam czuć w piersi ból,
więc nie mów już nic.

Hej, gdybym mógł zapomnieć wszystko,
to czy życie bez płaczu też stałoby się prostsze?
Ale nie mogę tego dokonać,
więc nie pokazuj mi już nic.

Nieważne, jak bardzo się do ciebie zbliżę,
mam tylko jedno serce.

To okropne, to okropne. Weź już lepiej zniszcz 
i rozbij moje ciało na kawałki. Rób z nim co chcesz.
Mogę krzyczeć i szarpać się z czerwonymi oczami,
a ty i tak dalej mnie obejmujesz i nie puszczasz.
Wystarczy już.

Hej, gdyby moje życzenie się spełniło,
to miałbym to samo, co ty.
Jednak coś takiego nie może we mnie istnieć,
dlatego chcę, żebyś przynajmniej tu do mnie przyszła.

Nieważne, jak bardzo będę przez ciebie kochany,
mam tylko jedno serce.

Przestań, przestań. Nie bądź dla mnie taka miła.
Jest to dla mnie zupełnie niezrozumiałe.
To boli, to boli. Wyjaśnij mi to słowami.
Nie rozumiem co się dzieje. Nie zostawiaj mnie samego.

To okropne, to okropne. Weź już lepiej zniszcz 
i rozbij moje ciało na kawałki. Rób z nim co chcesz.
Mogę krzyczeć i szarpać się z czerwonymi oczami,
a ty i tak dalej mnie obejmujesz i nie puszczasz.
Wystarczy już.

Hej, gdyby okazało się, że jednak mam serce,
to jak mógłbym je odnaleźć?
Na to ty uśmiechasz się lekko i mówisz:
"Ono jest o tu."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz