9 maj 2015

flower - vividest


Tytuł oryginalny: vividest
Tytuł polski: najjaskrawsza
Tekst i muzyka: ANDRIVEBOiz
Wokal: flower (V4)


Pozbawiona zmysłów, tracąc zdolność widzenia kolorów 
zaczęłam iść w kierunku bezwyrazowej przyszłości.

Chciałabym, żebyś przestał się już smucić,
bo w końcu to ty pomogłeś mi zauważyć, że deszcz ustał.

Muszę cię pożegnać. Łączę odłamki wspomnień
ze śladami stóp, za którymi już nigdy nie podążę.
Zobacz, wyjmę z ciebie przenikające cię dźwięki
i uwolnię je.

Niech ta piosenka będąca dowodem mojego życia rozlega się wszędzie.
Do tej pory ukrywałam swoją słabość.
Jeśli kiedyś zmęczą mnie rzeczy wokół mnie,
przypomnę sobie naszą obietnicę.

Grajcie do samego końca, z całych sił i z całego serca.
Walcie w drzwi marzeń, do których dążycie.
Chcę przekazać ci trochę tego światła.
Moje serce bije coraz szybciej za sprawą tej melodii,
najjaskrawszej piosenki, która nigdy nie straci koloru.
Uwolnijcie ją!

Nauczyłeś mnie, jak zebrać w sobie odwagę,
żeby po troszku dojść z zera do jednego.

Nikt nie wie, że tak naprawdę jest samotny.
Kiedy zdałam sobie z tego sprawę, przestałam płakać tak często.

Chcę nadal wierzyć w tę niezmienną
melodię łącząca przeszłość z przyszłością.
Zacznijmy tutaj, kreśląc plan na osiągnięcie naszych snów.
Nie przestanę aż naprawdę będę w stanie zaakceptować sama siebie.

Słowa, które ukrywałam
za ścianą ciągłego monologu,
ofiaruję teraz tobie.

Jeśli dam radę stłumić teraz swój kompleks niższości,
to nadzieja zalśni i znajdę nową siłę. 
Ta odwaga na zrobienie kolejnego kroku, którą mi dałeś,
jest dla mnie ważniejsza, im więcej bólu doświadczam.
Pozbądź się wszystkich swoich podejrzeń i obaw, jedno po drugim!
Nie masz chyba czasu na wahanie się, prawda?
Chcę ci pokazać niebo, bezchmurne niebo.
Niech gra i roznosi się po nim ta zwyczajna,
najjaskrawsza piosenka, naturalna jak oddychanie.

Jedna sekunda wspomnień
stała się dźwiękiem, który przerodził się w nadzieję.
To coś, kto naprawdę ma każdy...

Grajcie do samego końca, z całych sił i z całego serca.
Walcie w drzwi marzeń, do których dążycie.
Chcę przekazać ci trochę tego światła.
Moje serce bije coraz szybciej za sprawą tej melodii,
najjaskrawszej piosenki, która nigdy nie straci koloru.
Uwolnijcie ją!

Licząc obawy, które wciąż wirują niczym spirale;
licząc niezliczone gwiazdy, które migoczą na nocnym niebie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz